چرا به خرید زونکن نیاز داریم ؟

Home » مقالات » چرا به خرید زونکن نیاز داریم ؟
چرا به خرید زونکن نیاز داریم ؟
چرا به خرید زونکن نیاز داریم ؟

چرا به خرید زونکن نیاز داریم ؟

نیاز به بایگانی و دسته بندی کردن مدارک و اسناد برای سهولت دسترسی به ما نشان میدهد که چرا به خرید زونکن نیاز داریم ؟

زونکن را میتوانید در همه جا از ادارات گرفته تا بایگانی مدارس و بیمارستان ها و … ببینید. اگر حجم برگه های شما کم باشد میتوانید از زونکن با عطف باریک و 4 سانتی استفاده کنید. این زونکن ها شباهت زیادی به کلاسور دارند.

اما برای تعداد زیاد کاغذ میتوانید از زونکن با عطف 8 سانت استفاده کنید و تا 700 برگه را در آن جا دهید. زونکن با عطف باریک میتواند موارد استفاده زیادی داشته باشد و از مدیران و حسابداران تا دانش آموزان و دانشجویان از آن استفاده خواهند کرد. کیفیت جلد و قفل زونکن ها عمر انها را بیشتر میکند و در اثر جابجایی های مکرر هرگز آسیب نخواهد دید. روی جلد برخی از زونکن ها شیاری به نام تیگل وجود دارد که جلد و قفل را به هم محکم خواهد کرد. زونکن تیگل دار دوام و زیبایی بیشتری دارد و بهتر از کاغذها و مدارک محافظت مینماید.

زونکن ها تنوع رنگی خوبی دارند و میتوانید برای انواع بایگانی هر رنگی که میخواهید تهیه کنید. خرید عمده زونکن میتواند نیاز شما را تا سالها تامین کند و نیاز به تهیه مجدد از مدل و رنگ دیگری نداشته باشید. همچنین هزینه های شما کاهش خواهد یافت. خرید این محصول از آن جهت ضروری است که  دسترسی ما را به مدارک آسان تر میکند. زیرا حالا همه کاغذها و اوراق را دسته بندی شده و منظم در اختیار خواهید داشت تا بتوانید در زمان نیاز به سادگی به آنها دسترسی داشته باشید.

چرا به خرید زونکن نیاز داریم ؟ زونکن تک تحریر

کدام زونکن مناسب شماست؟

بعد از اینکه دانستیم چرا به خرید زونکن نیاز داریم حالا باید زونکن مناسب را انتخاب کنیم. زونکن ها انواع مختلفی دارند و از زمان اختراع تا کنون تغییرات زیادی داشته اند. از جنس جلد تا اندازه و ابعاد برای این محصولات متنوع است و نیاز های مختلفی را از شما برآورده میکند.

میتوانید برای دسته بندی روی تنوع رنگی زونکن حساب کنید و برای این منظور زونکن فانتزی بهترین نوع این محصول است. این نوع زونکن هم در ادارات و هم منازل میتواند مورد استفاده باشد و هرکسی از ان استفاده کند.

همچنین این محصول را میتوانید به آسانی جایگزین کاتالوگ ها کنید و زونکن سفارشی خود را داشته باشید. امکان چاپ طرح روی جلد این محصول وجود دارد تا از هزینه چاپ کاتالوگ بکاهد. میتوانید به راحتی کاتالوگ تان را ورق بزنید یا موردی را به آن اضافه و کم نمایید.

معمولا زونکن را متناسب با ابعاد کاغذ های A4 میسازند. اما میتوانید اندازه های دیگر این محصول را هم در اندازه A5 یا A3 تهیه کنید. سایز های دیگر برای انواع دیگر بایگانی مورد استفاده هستند تا نیاز شما را بهتر و بیشتر برطرف کنند.

میتوانید از این محصول برای سامان دهی اوراق و بروشور ها یا وسیله های بهم ریخته روی میزتان استفاده نمایید. در این صروت جامجله ای انتخاب بهتری است تا همه چیز را سامان دهد و دسترسی را به آنها راحت کند. میتوانید به راحتی این وسیله را روی میز کارتان بگذارید و از مزیت آن بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.