چاپ زونکن اختصاصی

Home » مقالات » چاپ زونکن اختصاصی
چاپ زونکن اختصاصی
چاپ زونکن اختصاصی

چرا چاپ زونکن اختصاصی را انجام بدهیم؟

چرا چاپ زونکن اختصاصی را انجام بدهیم؟ در این مقاله قصد داریم درباره ی چاپ زونکن اختصاصی اطلاعاتی را به شما بدهیم. همانطور که می دانید زونکن در واقع یک نوع پوشه یا پرونده ی بزرگ می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. زونکن در انواع جنس های مختلف مانند مقوایی، پلاستیکی، چرمی و… ساخته می شود که شما می توانید بر اساس نیاز خود هر نوع آن را که خواستید سفارش دهید. اگر سری به بایگانی ها زده باشید با انبوهی از زونکن ها مواجه خواهید شد درون این زونکن ها اطلاعاتی مهمی نگهداری می شود پس باید زونکنی که در بایگانی می باشد از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

می توان گفت مهمترین ابزاری که در بایگانی می توان یافت زونکن می باشد. حال شما حساب کنید زونکن را به صورت اختصاصی چاپ کرده اید. لوگو شرکت، نام شرکت، آدرس یا حتی شماره تلفن خود را به راحتی می توانید بروی جلد زونکن چاپ کنید این امر باعث می شود تا شما هماهنگ تر از قبل دیده شوید. زونکن می تواند تمام نیازهای یک شرکت را برطرف سازد برای این کار کافیست به زونکن خود اعتماد کنید. با خرید زونکن بیشتر مشکلات خود را حل کنید!

چاپ زونکن اختصاصی - زونکن اداری

زونکن تبلیغاتی چیست؟

همانطور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد زونکن وسیله ای برای بایگانی اسناد و مدارک می باشد که شما می توانید با توجه به عطف زونکن هر تعداد برگه که خواستید درون زونکن خود قرار دهید. شاید با خود تصور کنید زونکن تبلیغاتی به هیچ دردی نمی خورد اما در این قسمت به مزیت زونکن تبلیغاتی خواهیم پرداخت. بسیاری از شرکت ها برای این که بتوانند بروشور، رزومه، کاتالوگ های خود را به صورت یکیج در بیاورند از زونکن استفاده می کنند قبل تر از زونکن ساده برای این کار استفاده می شد و وقتی پکیج به دست مشتری می رسید مشتری نمی دانست این پکیج برای کدام شرکت می باشد به همین دلیل مدیران شرکت ها تصمیم به چاپ زونکن اختصاصی گرفتند.

با تولید زونکن تبلیغاتی یا اختصاصی مدیران توانستند هم دستی در زمینه تبلیغات ببرند و هم کار مشتری را راحت تر کردند. تولید زونکن در اندازه و انواع مختلفی انجام می شود از محبوب ترین نوع زونکن می توان به زونکن اداری اشاره کرد. زونکن با عطف 4 سانتی متر و 7 سانتی متر متدوال تر می باشند اما شما می توانید بر اساس نیازتان هر نوع اندازه ای را سفارش بدهید. تمام زونکن ها دارای قفل می باشند حال آن که 2 قفله باشند یا 4 قفله بازهم بستگی به نیاز خود شما دارد.

چاپ زونکن اختصاصی - قیمت زونکن

مشخصات زونکن های اختصاصی

زونکن ها دارای مشخصات زیادی می باشند. برای مثال شما می توانید هر نوع زونکن مانند زونکن اداری، زونکن لبه دار، زونکن لبه فلزی و… را سفارش دهید و از زونکن خود بیشترین استفاده را ببرید. محبوب ترین جنس زونکن مقوایی می باشد که شاید از نامش کمی بترسید با خود بگویید در برابر رطوبت مقاوم نیست و زود خراب می شود اما اینطور نیست مقوای استفاده شده برای جلد زونکن یک نوع مقوای لمینت شده می باشد که نه تنها در برابر رطوبت بلکه در برابر له شدن و پاره شدن نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

قفل هایی که برای زونکن مورد استفاده قرار می گیرد از فلز ضد زنگ می باشد یعنی هر چقدر رطوبت هم وجود داشته باشد امکان ندارد برای زونکن شما اتفاقی پیش بیاید. مواد اولیه استفاده شده برای زونکن اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد زونکن برای شما تا سال ها می تواند کارایی داشته باشد. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که زونکن را به راحتی می توانید جابجا کنید. زونکن به دلیل این که برای بایگانی کاربرد دارد امکان دارد تا مدت ها به آن سر نزدید انگشتی زونکن به شما این امکان را می دهد هر زمان که نیاز داشتید بتوانید زونکن خود را از کمد بدون هیچ مشکلی در بیاورید.

چاپ زونکن اختصاصی - خرید عمده زونکن

خرید عمده زونکن اختصاصی

تصور کنید شما تنها یک زونکن اختصاصی دارید اما با چندین مشتری رو به رو هستید چطور برنامه ریزی می کنید که پکیج به دست تمام مشتریان برسد؟ این کار اشتباهی می باشد که بخواهید تنها از یک زونکن استفاده نمایید زیرا این مورد برای مشتری خسته کننده می باشد. شرکت هایی که تولید زونکن را انجام می دهند قابلیتی را به مشتریان خود داده اند تا خرید عمده زونکن اختصاصی را داشته باشند. با خرید عمده زونکن می توانید با حد زیادی قیمت زونکن را پایین آورد. شما می توانید بر روی تمام زونکن های مورد نظر خود طرح دلخواه را چاپ کنید. فراموش نکنید با خرید عمده زونکن در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

سفارش زونکن اختصاصی

شرکت تک تحریر آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. برای سفارش زونکن اختصاصی می توانید با شرکت تک تحریر تماس بگیرید و طرح دلخواه خود را بر روی زونکن های مورد نظر چاپ کنید. شرکت ما امکان خرید عمده زونکن را به مشتریان خود می دهد. اگر قصد دارید به کمک زونکن اختصاصی خود تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهید با ما در ارتباط باشید. برای سفارش زونکن بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.