ویژگی های یک زونکن خوب

Home » مقالات » ویژگی های یک زونکن خوب
ویژگی های یک زونکن خوب
ویژگی های یک زونکن خوب

زونکن چیست؟

در این مقاله به ویژگی های یک زونکن خوب اشاره خواهیم کرد. قصد ما آشنایی بیشتر شما با این وسیله ی کارآمد می باشد تا بتوانید در زمان خرید زونکن اداری به مشکل بر نخورید. زونکن به وسیله ای گفته می شود که از جنسی مقاوم مانند مقوای چند لایه و پلاستیک ساخته شده است. در داخل زونکن حلقه هایی وجود دارد که بسته به نیاز خود می توانید زونکن دو حلقه یا زونکن چهار حلقه را سفارش دهید. زونکن در واقع می تواند به اسناد و مدارک شما نظم و ترتیب خاصی بدهد و در برابر رطوبت، پارگی و… از اسناد شما محافظت کند. اگر شما هم جز کسانی هستید که به سلامت اسناد و مدارک خود اهمیت می دهید خرید زونکن برای شما واجب می باشد. با خرید زونکن اداری دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت!

زونکن لبه فلزی

یکی از انواع زونکن که می توان به آن اشاره کرد زونکن لبه فلزی می باشد. اگر به دنبال زونکن با کیفیت هستید زونکن لبه فلزی گزینه خوبی برای شما می باشد. یکی از ویژگی های زونکن خوب این می باشد که یک زونکن خوب باید دارای لبه های فلزی باشد. لبه های فلزی دوام زونکن شما را بالاتر خواهد برد. این لبه های فلزی از جنس فلز استیل می باشد، زمانی که زونکن شما در معرض رطوبت قرار گیرد امکان زنگ زدن این لبه ها با وجود فلز استیل به هیچ عنوان وجود ندارد.

اگر شما در مکانی مرطوب زندگی می کنید و نگران اسناد و مدارک خود هستید زونکن لبه فلزی پیشنهاد خوبی برای شما می باشد. یکی از امکاناتی که زونکن لبه فلزی به شما می دهد این است که امکان این وجود ندارد زونکن شما بر اثر فشار له شود. با وجود لبه های فلزی شما هیچ مشکلی نخواهید داشت و می توانید تا سال ها از زونکن خود استفاده ی لازم را ببرید.

ویژگی های یک زونکن خوب - خرید زونکن

تیگل زونکن اداری

یکی دیگر از ویژگی های زونکن خوب که به آن می توان اشاره کرد تیگل زونکن یا زونکن تیگل دار می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده است که زونکن شما از دست شما بیافتد و محتویات آن پخش زمین بشود اما امروزه با تولید زونکن تیگل دار این مشکل به هیچ عنوان به وجود نخواهد آمد. تیگل در زمان بسته شدن زونکن کمک می کند تا در زمان افتادن زونکن محتویات آن بیرون نریزد. زونکن تیگل دار دارای دو شکاف از جنس استیل می باشد.

وقتی درب زونکن خود را بستید حلقه های قفل زونکن داخل این حفره ها رفته و زبانه هایی که دارد گیر کرده و باید با کمی فشار درب زونکن اداری خود را باز کنید. شما به عنوان کسی که در بخش بایگانی کار می کنید بهتر است از زونکن تیگل دار برای بایگانی اسناد و مدارک استفاده کنید. تیگل زونکن نیز ضد زنگ می باشد و شما می توانید سال ها بدون مشکلی از زونکن خود استفاده کنید.

ویژگی های یک زونکن خوب - خرید عمده زونکن

لیبل زونکن

زونکن به کار شما سرعت می بخشد اما چطور؟ اگر شما تعداد زیادی زونکن دارید و در زمان پیدا کردن اطلاعات به مشکل بر می خورید و مجبورید تمام زونکن ها را بگردید تا به اطلاعات دسترسی پیدا کنید این کار سرعت کار شما را خواهد گرفت به همین علت یکی از ویژگی های زونکن خوب لیبل زونکن می باشد. لیبل زونکن به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی بر روی عطف زونکن اطلاعات درون زونکن را یادداشت کنید.

دسته بندی اسناد در دسترسی سریع به اطلاعات کمک بزرگی می کند. شما می توانید بر روی لیبل زونکن که بر روی عطف زونکن می باشد برای مثال تاریخ، اسمامی و… را یادداشت کنید. البته روشی نیز برای دسته بندی اطلاعات زونکن وجود دارد که توسط تنوع رنگ بندی زونکن انجام می شود. شما می توانید هر رنگ زونکن را به یک سری اسناد و مدارک اختصاص بدهید تا مشکلتان به سرعت حل بشود.

ویژگی های یک زونکن خوب - زونکن اداری

در زمان خرید زونکن به این نکات توجه داشته باشید

در کنار توجه به ویژگی های یک زونکن خوب به چند نکته نیز در زمان خرید زونکن اداری توجه داشته باشید. اگر می خواهید زونکن بخرید و آن ها را درون قفسه ها و کمد خود نگهداری کنید بهتر است زونکنی بخرید که دارای انگشتی می باشد. داشتن انگشتی برای زونکن مهم است زیرا در زمان در آوردن زونکن می توانید به راحتی و به سرعت انجام بدهید. در نبود انگشتی زونکن در آوردن زونکن از قفسه سخت می باشد و امکان دارد دست خود را خراش بدهید.  تفکیک زونکن یا بر اساس برچسب پشت زونکن انجام دهید و یا بر اساس رنگ زونکن این کار را انجام بدهید تا در زمان استفاده از زونکن به مشکل بر نخورید.

خرید زونکن اداری با کیفیت

با ویژگی های یک زونکن خوب آشنا شدید اگر قصد دارید زونکن اداری را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید می توانید با شرکت تک تحریر تماس بگیرید. شرکت ما در تلاش است تا تولید زونکن را با کیفیت بالا انجام دهد و رضایت مشتریان خود را به دست آورد. یکی امکاناتی که مشتریان ما در اختیار مشتریان خود قرار داده است خرید عمده زونکن می باشد. با خرید عمده زونکن می توانید در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید. برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت زونکن بر روی لینک زیر کلیک کنید تا با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.