ویژگی های زونکن فانتزی

Home » مقالات » ویژگی های زونکن فانتزی
ویژگی های زونکن فانتزی
ویژگی های زونکن فانتزی

ویژگی های زونکن فانتزی

استفاده از زونکن ها برای نگهداری برگه ها و اوراق است و تقریبا همه از این وسیله استفاده میکنند. اما استفاده از زونکن ها موارد مختلفی را شامل  میشود. بیشترین استفاده از زونکن، کاربرد آن برای ادارات و به عنوان بایگانی اوراق است. اما برای استفاده دیگر افراد مانند دانشجویان و دانش آموزان هم زونکن میتواند طرح های دیگری داشته باشد.

زونکن مقاوم است و معمولا میتواند تعداد زیادی کاغذ را نگهدارد. یکی از انواع زونکها، زونکن فانتزی است. عنوان فانتزی بیشتر به دلیل تنوع رنگی به این محصول اطلاق میشود. اما میتوانید طرح های متنوعی را هم از زونکن فانتزی خریداری کنید.

ویژگی زونکن فانتزی در این است که طرح و رنگ مختلفی برای چاپ را میتوان روی آن انتخاب کرد. همچنین مقاومت زیادی دارد و به آسانی از بین نمیرود. انواع زونکن ها میتوانند دارای لبه فلزی باشند که این مدل به زونکن لبه فلزی هم شهرت دارد. لبه فلزی برای زونکن مانع از سابیدگی در لبه ها میشود و ماندگاری آنرا زیاد میکند.

زونکن فانتزی معمولا روکش کتان دارد و در برابر رطوبت و فشار نیز مقاوم است. از دیگر ویژگی های این زونکن باید به قابل شست و شو بودن آن اشاره کرد. زونکن هیچ رطوبتی را جذب نمیکند و دچار پوسیدگی نخواهد شد.

داخل جلد زونکن فانتزی یک گیره تعبیه شده که از افتادن یا غش کردن زونکن جلوگیری میکند. در داخل و روی جلد زونکن از طلق استفاده میشود تا هم ظاهر زیبایی داشته باشد و هم خش و خط نیافتد. برای زونکن ها امکان چاپ نیز وجود دارد و شما میتوانید زونکن اختصاصی خودتان را داشته باشید. امکان چاپ در تعداد زیاد هم برای انواع زونکن وجود دارد.

ویژگی های زونکن فانتزی تک تحریر زونکن اختصاصی

طراحی زونکن فانتزی یا تبلیغاتی 

برای داشتن یک زونکن فنتزی یا تبلیغاتی به صورت منحصر به فرد میتوانید اقدام به چاپ طرح خود روی آن بنمایید. مثلا میتوانید نام تجاری یا لوگو یا طرح جلد کاتالوگ خودتان را روی زونک داشته باشید.

زونکن میتواند مانند یک کاتالوگ عمل کند و حالت سفارشی برای خود داشته باشد. همچنین امکان اصضافه یا کم نمودن صفحات برای زونکن آسان است و این یک مزیت برای زونکن فانتزی محسوب میشود. شما میتوانید محصولات تازه را به راحتی ابتدای کاتالوگ اضافه کنید.

اگر تصمصم به استفاده از زونکن به جای کاتالوگ دارید میتوانید اقدام به چاپ اختصاصی برای زونکن بنمایید. از آنجا که هدف از چاپ کاتالوگ بازاریابی محصول است بهتر است برای جلد زونکن و صفحات آن به فکر یک طرح خاص باشید.

طرح زونکن فانتزی برای تبلیغات باید با زمینه فعالیت و کسب و کار شما هماهنگ باشد. همخوانی بین جلد و لوگو و برند نشان دهنده نظم سازمانی شما نیز هست. یک طراحی مناسب و خلاقانه تاثیر ویژه ای در جذب مخاطب دارد.

بهتر است طرح را خیلی پیچیده انتخاب نشود، اما در عین حال جذاب و خلاقانه باشد. با رعایت اصول در طراحی زونکن میتوانید بهترین نتیجه را داشته باشید. برای این کار از یک تیم طراحی حرفه ای و آشنا با متدهای طراحی روز دنیا کمک بگیرید.

مطالب بیشتر برای مطالعه :

آشنایی با انواع زونکن

جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن

زونکن اداری و شرکتی

ویژگی های زونکن فانتزی تک تحریر

چاپ انواع زونکن های فانتزی 

استفاده از زونکن ها عموما برای بایگانی اسناد است اما نمونه زونکن فانتزی میتواند به منظور دیگری هم استفاده شود. همانطور که گفته شد تنوع رنگ برای جلد این زونکن خوب ایست و میتوان آنرا در طرح های اختصاصی هم چاپ کرد. این مزیت خوبی برای کسانی است که تمایل به جداکردن هر پروژه در بایگانی خود دارند. تا به آسانی هر رنگ را به یک موضوع اختصاص دهند.

زونکن ها را میتوان برای تبلیغات هم استفاده کرد و چاپ آن در ابعاد اختصاصی دارای عطف ویژه است. برای زونکن فانتزی که جهت تبلیغات استفاده میشود عطف بین 6 سانت تا 8 سانت در نظر میگیرند. این محصول طبق سفارش مشتری قابل تولید و ارائه است.

تمام زونکن ها دارای قفل هستند که اندازه آن بین 5 سانت تا 7 سانت است. اندازه قفل ها به ارتفاع عطف زونکن بستگی دارد. محل قرار گیری قفل هم بر اساس استانداردها ثابت و روی لت پشت جلد زونکن است.

زونکن ها در هر نوعی یک آستر داخلی دارند که میتوان روی آن اقدام به چاپ طرح اختصاصی کرد. برای اینکه تعداد زیاد کاغذها باعث از بین رفتن زونکن نشود در لبه های آن از روکش سلفون استفاده میکنند. تمام زونکن ها و حتی زونکن فانتزی هم این روکش سلفون را داراست.

برای چاپ زونکن از زمان سفارش تا تحویل معمولا دو روز کاری زمان لازم است. چاپ زونکن میتواند با پوشش سلفون مات یا براق باشد و برای زونکن های اختصاصی نیز روی طرح چاپ شده سلفون در نظر گرفته میشود.

سفارش چاپ انواع زونکن 

برای اینکه نتیجه مطلوب و دلخواه خود را از چاپ زونکن داشته باشید بهتر است با حرفه ای ها همکاری کنید. شرکت تک تحریر با سابقه و مجرب در زمینه تولید انواع زونکن آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان می باشد. برای مشاوره و سفارش میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در تماس باشید.

2 Replies to “ویژگی های زونکن فانتزی”

  1. پریسا

    پاسخ دادن

    چقد طرحایی که عکسشونو گذاشتین جالبن!! من همیشه فک میکردم زونکن یا زرده یا سبز :)))))

    1. فرحزادی

      پاسخ دادن

      سلام ، ممنون از نظر خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.