ویژگی بهترین زونکن ها چیست؟

Home » مقالات » ویژگی بهترین زونکن ها چیست؟
ویژگی بهترین زونکن ها چیست؟
ویژگی بهترین زونکن ها چیست؟

ویژگی بهترین زونکن ها

یکی از مهمترین وسیله ها و لوازم در اداره و منزل زونکن ها یا کلاسورها هستند. اما ویژگی بهترین زونکن ها چیست و چگونه باید انتخاب شوند. ما برای کارهای مختلفی به سراغ زونکن ها میرویم  و استفاده های زیادی از آنها داریم. در محل کار و منزل و دانشگاه از انواع زونکن استفاده میکنیم. این کلاسورهای بزرگ معمولا صفحات عمودی دارند و با توجه به نیاز ما اندازه برگه های موجود در آنها میتواند کم و زیاد شود. خرید زونکن بر اساس ویژگی های آن انجام میشود.

زونکن ها مزایای زیادی نسبت به کلاسورها دارند که باعث شده پرطرفدار و پرکابرد شوند. از جمله مزایای زونکن میتوان به نوع صحافی و تعداد برگه های مورد استفاده در انها اشاره کرد. صحافی زونکن ها باعث شده تا به راحتی باز و بست شوند و بتوان آنها را ورق زد. زونکن ها این قابلیت را دارند تا برگه های موجود در آنها را زیاد و کم کنیم.

زونکن ها در دوجنس زونکن مقوایی یا زونکن پلاستیکی تولید میشوند. هرکدام از این مواد مورد استفاده ویژگی های خود را دارند. بر اساس نیاز و موارد استفاده میتوان جنس زونکن را انتخاب کرد. زونکن ها با جلد پلاستیکی کارایی بیشتری نسبت به زونکن مقوایی دارند. کاغذ در این نوع زونکن بهتر محافظت میشود و زونکن اداری معمولا از این نوع هستند. پلاستیک در برابر نفوذ آب مقاوم است و کاغذها در این صورت خیس نمیشوند. زونکن پلاستیکی ویژگی بهترین زونکن ها را در زمان حمل و جابجایی دارد. زونکن با جلد مقوایی مقاومت کمتری دارد و استفاده از آنها راحت نیست. انعطاف مقوا نسبت به پلاستیک کمتر است و این موضوع حمل آنرا دشوار میکند. به این ترتیب کارایی زونکن با جلد مقوایی کمتر است و برای موارد خاص از آن استفاده میشود.

ویژگی بهترین زونکن ها

بهترین حلقه برای انواع زونکن چیست؟

در زمان خرید زونکن باید به حلقه آن هم توجه کرد. ویژگی بهترین زونکن ها داشتن حلقه ها با مشخصات و شکل خاص است تا نیاز شما را به خوبی مرتفع کند. حلقه زونکن معمولا با یک قفل باز و بست میشود. جنس و تعداد قفل ها نیز در زمان تهیه و انتخاب زونکن بسیار مهم است. در بیشتر انواع زونکن از فلز برای ساخت حلقه استفاده میشود. حلقه های پلاستیکی در زونکن دوام زیادی ندارند. زیرا در زونکن تعداد برگه های بایگانی زیاد است و حلقه پلاستیکی توان نگهداری انها را ندارد.

تعداد حلقه نیز در زونکن مهم است. معمولا بین دو تا چهار حلقه برای زونکن در نظرگرفته میشود. تعداد حلقه به عطف زونکن نیز مرتبط است. اگر تعداد زیادی کاغذ قرار است در زونکن بایگانی شود تعداد حلقه بیشتر تعبیه میشود.

دیگر ویژگی بهترین زونکن ها برند آنهاست. ممکن است در یک زونکن به ظاهر رنگ و طرح یا تعداد حلقه و جنس جلد خوب باشد. اما بعد از مدتی کارکرد خود را از دست بدهند. پس مهم است که از کجا و با چه کیفیتی زونکن را خریداری میکنید. خرید زونکن باید از یک شرکت معتبر و با سابقه صورت بگیرد تا هزینه شما به هدر نرود.

مطالعه مطالب مرتبط :
کاربرد زونکن در خانه
ویژگی های خرید زونکن

ویژگی بهترین زونکن ها زونکن تک تحریر

اهمیت خرید زونکن با کیفیت 

لوازم اداری و به ویژه زونکن ها برای قسمت بایگانی و اداری بسیار مورد توجه هستند. زونکن اداری موجود در محل کار تاثیر زیادی در مرتب سازی اوراق، سازماندهی قبوض و پروژه ها خواهد داشت. کیفیت و طرح مناسب زونکن ها میتواند بازده کاری را افزایش دهد. شما میتوانید این لوازم را در رنگ و طرح متناسب با محل کار خود یا به صورت متمایز برای هر پروژه انتخاب نماید.

جدا از اینکه خرید زونکن ها برای امور بایگانی ضروری است، انتخاب جنس باکیفیت و مناسب هم باعث میشود تا هزنیه شما به هدر نرود. اگر میخواهید زونکن بادوام و باکیفیت داشته باشید در انتخاب آن دقت لازم را بنمایید. زونکن ها در طرح ها و رنگ ها و سایزهای مختلف در بازار موجود هستند. پس میتوانید بر اساس نیاز خود هرکدام از انواع آنرا انتخاب کنید.

از انواع زونکن میتوان به زونکن متالیک، زونکن لبه دار، زونکن فانتزی، زونکن تیگل دار و زونکن گالینگوری اشاره کرد. در زمان خرید باید به برند زونکن و شرکت تولیدی ان توجه نمایید. سابقه تولید و فروش زونکن نشان میدهد که این محصول چقدر توانسته است رضایت مشتریان را جذب نماید. برای ادارات و سازمانها معمولا خرید عمده زونکن صورت میگیرد تا به صورت یکجا نیاز بایگانی تامین شود.

ویژگی بهترین زونکن ها تعیین کننده انتخاب آنها برای خرید و بایگانی است. اهمیت زونکن در بایگانی و نگهداری مدارک زیاد است. از آنجا که روی عطف زونکن ها لیبل یا کاغذ وجود دارد میتوانید موضوع هر رونکن را مشخص نمایید. پیدا کردن زونکن مورد نیاز در این حالت بسیار آسان میشود.

مطالعه مطالب مرتبط :
بایگانی اسناد با زونکن
اطلاعات مربوط به انواع زونکن ها

زونکن اداری زونکن تک تحریر

خرید زونکن عمده و باکیفیت 

همانطور که پیش تر گفته شد یکی از نکات مهم در تعیین ویژگی بهترین زونکن ها، شرکت تولید کننده و برند آنهاست. شرکت تک تحریر با بیش از سی سال سابقه و تجربه در زمینه تولید انواع زونکن نیاز بسیاری از ادارات و افراد را تامین کرده است. در کنار بسیاری از رقبا ما توانسته ایم بهترین و باکیفیت ترین محصول را ارائه کنیم. تیم ما آماده پذیرش تولید انواع زونکن تبلیغاتی، جامجله ای و زونکن سه گوش و … می باشد. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. همچنین امکان مشاهده و محصولات و فروشگاه برای شما مشتری عزیز از این طریق فراهم است. کافی است روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

3 Replies to “ویژگی بهترین زونکن ها چیست؟”

  1. ali

    پاسخ دادن

    ما برای شرکتمون تعداد بالای زونکن سفارش دادیم، همشون سالم به دستمون رسیدن این برام خیلی مهم بود ممنون تک تحریر

  2. ali

    پاسخ دادن

    خرید زونکن عمده تا چقدر هزینه را کاهش میده؟

  3. حسین ملک

    پاسخ دادن

    چه رنگ های قشنگی دارن زونکن هاتون به زودی می خوام خرید کنم از شرکت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.