موارد استفاده از زونکن اداری

Home » مقالات » موارد استفاده از زونکن اداری
موارد استفاده از زونکن اداری
موارد استفاده از زونکن اداری

موارد استفاده از زونکن اداری

یکی از متداول ترین موارد استفاده از زونکن اداری برای بایگانی کردن مدارک و ایجاد سهولت دسترسی به آنها می باشد. اسناد و مدارکی وجود دارند که برای سازمان مهم هستند و لازم است تا در جایی مطمئن از آنها محافظت شود.

زونکن ها بهترین انتخاب برای این کار هستند و میتوانند بهترین محافظت را از کاغذهای شما در برابر رطوبت و فشار داشته باشند. زیرا جلد محکمی دارند و از مقوای چند لایه یا پلاستیک تولید میشوند تا دوام کافی را در برابر فشار دشاته باشند.

اما تنها کاربرد زونکن اداری این نیست. برخی شرکت ها برای حضور در انواع مناقصه نیاز به ارائه لیستی از پروژه های اجرا شده دارند و در کنار آن باید رزومه و اطلاعات شرکت را به همراه کاتالوگ و سایر مدارک ارسال کنند.

برای اینکه کار راحت تر باشد و همه اطلاعات در کنار هم به اسانی قرار گیرد، نیاز است تا آنها همه کاغذها و مدارک در کنار هم و داخل زونکن ارسال شوند. مدل زونکن مورد نیاز برای ارسال مدارک مناقصه، زونکن سفارشی است. روی جلد این زونکن کاور وجود دارد که محل خوبی برای قرار دادن عکس مرتبط با شرکت و نشان سازمانی شما میتواند باشد.

زونکن میتواند مورد استفاده تمام افراد در سازمان ها و حتی دانشجویان نیز قرار گیرد. ویژگی های این وسیله امکان دسته بندی مدارک را فراهم میکند و میتوانید انواع آنرا بر اساس نیاز انتخاب کرده و تهیه کنید. از باریک ترین زونکن ها تا زونکن اداری با عطف 7.5 سانت، میتواند نیازهای مختلفی را از شما برآورده کند.

زونکن را حتی میتوان در منزل برای دسته بندی قبوض و مدارک مربوط به خانه هم استفاده کرد. انواع مدل زونکن در شکل های مختلف وجود دارد که برای گذاشتن مجله و کاتالوگ ها و حتی لوازم التحریر هم مناسب می باشند.

موارد استفاده از زونکن اداری - زونکن لبه دار - زونکن تک تحریر

ویژگی های زونکن اداری مرغوب 

برای اینکه بتوانید از کاغذها مدت زمان بیشتری نگهداری کنید و در زمان لازم به آنها دسترسی داشته باشید، خرید زونکن بسیار کمک کننده است. با وجود دیجیتالی شدن ارتباطات و استفاده از ایمیل ها و نامه های الکترونیکی اما هنوز هم استفاده از زونکن جایگاه خود را حفظ کرده است. زیرا هنوز هم مدارک و نامه ها به صورت فیزیکی ارسال میشوند و لازم است تا اصل دست نوشته یا مهر شده آنها در جایی حفظت شود.

موارد استفاده از زونکن اداری در ادارت و سازمان های بزرگ میتواند متعدد باشد و هر فردی در هر رده ای به آن نیاز پیدا کند. استفاده از این وسیله معولا در طی روز زیاد است و ممکن است در سال بارها نیاز داشته باشید به سراغ آن بروید.

بر این اساس روی لبه برخی زونکن به جهت ایجاد استحکام و عمر بالای محصول، قطعه ای فلز تعبیه شده است. از این جهت به آن زونکن لبه فلزی میگویند و برای بایگانی بلند مدت مدارک از آن استفاده میکنند.

زونکن ها با وجود لبه فلزی در اثر کشیده شدن روی میز یا قفسه به این زودی ها از بین نخواهند رفت و از کاغذها و مدارک به خوبی مراقبت میکنند. این وسیله میتواند مورد نیاز انواع بایگانی در هر محلی از ادارت، بیمارستان ها و مدارس و … باشد.

همچنین برای افزایش مقاومت و طول عمر زونکن روی جلد آنها با روکش سلفون پوشانده میشود. شما میتوانید انواع رنگ را برای زونکن انتخاب کنید و نگران از بین رفتن رنگ روی جلد و یا پاره شدن آن نباشید. زیرا روکش سلفون به خوبی از زونکن در برابر خط و خش محافظت خواهد کرد.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

چرا به خرید زونکن ها نیاز داریم ؟
راه های استفاده از زونکن برای دسته بندی مدارک
بایگانی با زونکن اداری

موارد استفاده از زونکن اداری

مزیت خرید زونکن

زونکن ها طبق استاندارهای خاصی تولید میشوند تا بتوان از آنها برای مدت طولانی و برای موارد مختلف در بایگانی استفاده کرد. از آنجا که موارد استفاده از زونکن اداری متفاوت و زیاد است، ویژگی های مختلفی برای زونکن ها در زمان تولید در نظر گرفته میشود.

برای کسانی که از زونکن استفاده میکنند مهم است که چه تعداد کاغذ در زونکن جا میگیرد و آیا امکان دسترسی آسان به مدارک یا حمل آسان زونکن ها وجود دارد یا خیر.

وزن زونکن اداری سبک است و میتوانید آنرا هرجا با خود ببرید و یا به آسانی از آن برای ارسال مدارک مناقصه استفاده نمایید. همچنین میتوانید روی عطف آن را با نوشتن نام پروژه مشخص کنید تا دسترسی به مدارک آسان تر شود.

برای شما امکان دسته بندی و تفکیک پروژه به وسیله استفاده از رنگ بندی متنوع زونکن وجود دارد. پس میتوانید برای هر پروژه یک زونکن با رنگ مشخص در نظر بگیرید و از این طریق راحت تر مدارک را بیابید.

مجموع این مزایا و ویژگی ها خرید زونکن را توجیه میکند و استفاده از آن را اسان تر مینماید. شما میتوانید در محل کار، منزل و حتی برای نگهداری جزوات خود زونکن را تهیه کنید و مدت زمان زیادی از آن استفاده نمایید.

موارد استفاده از زونکن اداری - خرید زونکن - زونکن تک تحریر
خرید عمده زونکن را از ما بخواهید !

برای کاهش هزینه ها در بلند مدت و تامین نیاز بایگانی خود بهتر است اقدام به خرید عمده زونکن بنمایید. این کار هزینه های شما را برای سالها کاهش میدهد و از خرید دوره ای و مجدد زونکن برای اداره یا سازمان خود بی نیاز خواهید بود.

شرکت تک تحریر با سابقه و موفق در زمینه تولید انواع زونکن آماده قبول سفارشات شما و فروش این محصول می باشد. سابقه ما در تولید این محصول ضامن کیفیت تولیدات ما خواهد بود. برای مشاوره و سفارش این محصول میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.