معرفی زونکن های مناسب بایگانی

Home » مقالات » معرفی زونکن های مناسب بایگانی
خرید عمده زونکن اداری

معرفی زونکن های مناسب بایگانی

در این مقاله میخواهیم به معرفی زونکن های مناسب بایگانی بپردازیم. انواع زونکن اداری سالهاست که برای بایگانی در ادارت و سازمانها مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول به دلیل ویژگی هایی که دارد همیشه پرکاربرد و پر مصرف بوده و مهمترین ابزار برای بایگانی انواع اوراق اداری محسوب میشود. زونکن به لحاظ ابعاد، ظاهر و جنس جلد و … بسیار برای این کار مناسب است و ماندگاری خوبی دارد.

خرید زونکن معمولا به صورت عمده صورت میگیرد تا بایگانی را برای سالها و به صورت کلی تامین کند. جنس جلد زونکن ها از مقوا یا پلاستیک است. کاغذها در زونکن به وسیله گیره های فلزی و محکم نگه داشته میشوند. کلاسورها یا زونکن ها دارای فواصل استاندارد برای نگه داری کاغذ هستند و بسته به اندازه آنها بین 200 تا 500 برگه را میتوان در آنها بایگانی کرد .

دسته بندی مدارک در زونکن بسیار آسان است و میتوان جای هر کاغذ و مدرکی را در آن به آسانی مشخص کرد. نتیجه استفاده از این وسیله داشتن یک بایگانی منظم است و میتوان از محفوظ بودن کاغذها در آن مطمئن بود. انواع جنس جلد زونکن بادوام و محکم است و در مقابل رطوبت و حرارت استحکام لازم را داراست.

میتوان سایزهای مختلف کاغذ را در انواع زونکن ادرای بایگانی کرد. سایز زونکن مناسب با سایز کاغذهای اداری طراحی شده است تا بایگانی را به هر شکلی آسان کند. زونکن در سایز A3 و A5 برای نقشه ها، فاکتورها و … میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. کافی است تا موضوع مدارک و اوراق مشخص شود تا بایگانی آسان و منظمی داشته باشید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

بررسی انواع زونکن
ویژگی زونکن با کیفیت

معرفی زونکن های مناسب بایگانی زونکن تک تحریر

معرفی زونکن فانتزی و ویژگی های آن 

معرفی زونکن های مناسب بایگانی را با زونکن فانتزی شروع میکنیم. این زونکن دارای جلد مقوایی با روکش گلاسه است و معمولا جلدی از مقوا یا گلاسه دارد. زونکن فانتزی فاقد تیگل می باشد و با توجه به تنوع رنگ در جلد و طرح میتوانید دسته بندی موضوعات بایگانی را بر اساس همین رنگ ها انجام دهید.

نگهداری اوراق در زونکن فانتزی با استفاده از گیره های فلزی انجام میشود. کاغذها و اسناد را بعد از پانچ کردن میتوانید داخل زونکن بگذارید. همچنین برای جلوگیری از مخدوش شدن زودهنگام کاغذها میتوان آنها را دورن کاورهای پلاستیکی هم قرار داد.

به این ترتیب دسته بندی کاغذها در این زونکن آسان تر میشود و میتوان از سالم ماندن آنها آسوده خاطر بود. انواع کاغذ نامه و اسناد اداری در زونکن فانتزی قابل بایگانی است. زیرا لبه های زونکن استاندارد و مطابق با کاغذها ساخته شده و از آنها مراقبت مینماید. برای دسته بندی اوراق علاوه بر تنوع رنگی میتوان از لیبل روی عطف زونکن یا برچسب هم استفاده کرد.

دسترسی به اوراق با بایگانی در زونکن آسان تر است و برای هر اداره و سازمانی خرید زونکن یکی از کارهای اصلی است. برای اینکه بتوانید یک دسته بندی خوب و آسان ار برپه ها و مدارک داشته باشید زونکن ها بهترین وسیله هستند. اضافه و کم نمودن اوراق تنها در با باز و بست کردن قفل ها امکان پذیر میشود. به این ترتیب میتوانید از این محصول برای تنظیم کاتالوگ نیز استفاده کنید. بسیاری از ادارات و شرکت ها از زونکن به جای کاتالوگ استفاده میکنند.

در این حالت به زونکن ها، زونکن تبلیغاتی میگویند. میتوانید برای معرفی محصول و خدمات خود به آسانی زونکن را جایگزین کاتالوگ کنید و از ویژگی های ان برای دسته بندی اوارق بهره مند شوید.

خرید زونکن های مناسب بایگانی

انواع زونکن فانتزی برای بایگانی 

در ادامه معرفی زونکن های مناسب بایگانی باید به زونکن فانتزی و انواع آن هم اشاره کرد. این محصول در شکل های مختلف تولید میشود و میتوان در موارد مختلفی از آن استفاده کرد. یکی از انواع زیبا و پرکاربرد زونکن فانتزی، زونکن آویزدار است که در دو عطف 4.5 سانت و 2.5 سانت ارائه میشود.

داخل این زونکن دارای یک حلب برای اویز کاغذ است تا زونکن را داخل کشو بایگانی قرار دهید. لبه های این زونکن با فلز پوشیده شده و دارای استحکام خوبی می باشد. همچنین دارای یک تیگل روی جلد هم می باشد که سلامت کاغذها و طول عمر زونکن را تامین کند.

با توجه به اندازه عطف زونکن ها میتوان به جای کلاسور نیز از آنها استفاده کرد. زیرا عطف باریک تر و 2.5 سانتی راحت تر قابل حمل است و برای بایگانی دانش اموزان و دانشجویان مناسب تر می باشد. اما زونکن فانتزی آویز با عطف 4.5 برای ادارات و سازمانها بیشتر کاربرد دارد و میتوان تعداد کاغذ بیشتری را در آنها نگهداری کرد.

برای زونکن فانتزی تنوع رنگی در 18 رنگ وجود دارد و روکش های متفاوتی در زمان طراحی در نظر گرفته میشود. مدل آویز زونکن فانتزی طرفداران زیادی دارد و در بین مشتریان بسیار محبوب است. به دلیل زیبایی و استحکام آن برای انواع بایگانی مناسب است و میتوان انرا تهیه کرد.

معرفی زونکن های مناسب بایگانی

فروش زونکن را از تک تحریر بخواهید !

بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه ها یک سازمان یا اداره این است که خرید زونکن به صورت عمده صورت بگیرد تا بایگانی را برای طولانی مدت تامین نماید. شرکت تک تحریر مفتخر است که با سالها تحربه در زمینه تولید و فروش انواع زونکن اداری و زونکن لبه فلزی و زونکن گالینگوری و … در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش محصولات میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.