مشخصات زونکن اداری مرغوب

Home » مقالات » مشخصات زونکن اداری مرغوب
مشخصات زونکن اداری مرغوب
مشخصات زونکن اداری مرغوب

مشخصات زونکن اداری مرغوب

برای بایگانی کردن اوراق و مدارک در ادارت هیچ چیزی بهتر از یک زونکن نیست.  مشخصات زونکن اداری مرغوب ابتدا تطابق سایز با کاغذهای مورد استفاده و مرسوم مانند کاغذهای A4 است. زیرا اکثر نامه و مکاتبات و مدارک روی این سایز کاغذ نوشته یا پرینت میشوند. پس باید در زونکن به راحتی جا بگیرند و از لبه ها بیرون نزنند.

لبه های زونکن را از این جهت کمی بزرگتر از کاغذهای میسازند تا بتواند به خوبی از آن ها مراقبت کند. این وسیله به دلیل پرمصرف بودن از بدنه محکم مقوایی ساخته میشود تا بتواند در اثر جابجایی و استفاده زیاد دوام بیاورد.

برای افزایش استقامت زونکن ها در لبه های زونکن ممکن است از استیل استفاده شود. این نوع از زونکن به زونکن لبه فلزی شناخته میشود که دوام خوبی دارد و هرگز خراب نخواهد شد. لبه زونکن ها معمولا در اثر کشیده شدن روی میز یا قفسه ها از بین میرود. اما وجود لبه های فلزی عمر زونکن را بیشتر میکند.

اندازه و عطف زونکن ها متفاوت است و میتواند برای دسته بندی و بایگانی های مختلف از ابعاد مختلف آن خریداری شود. اما عموما برای ادارات از زونکن با عطف 7 سانت استفاده میشود تا به راحتی بتوان 200 تا 700 برگ کاغذ را در آنها جا داد. شما میتوانید به راحتی بعد از پانچ کردن کاغذ را درون زونکن قرار دهید و از سلامت آن مطمئن باشید.

همچنین جلد زونکن ها مقاومت خوبی در برابر رطوبت و فشار دارد تا خیال شما از بابت کارایی آن راحت باشد. ممکن است بایگانی شما درون زیر زمین باشد یا در معرض نور شدید قرار داشته باشد. در این مورد نگرانی وجود ندارد زیرا زونکن ها مقاومت لازم را در هر شرایط آب و هوایی خواهند داشت.

مشخصات زونکن اداری مرغوب - زونکن تک تحریر

قیمت زونکن بر چه اساسی تعیین میشود ؟

در تعیین قیمت انواع زونکن اداری ابتدا جنس زونکن و سپس جنس حلقه ها و مدل آن تاثیر گذار است. بهتر است پیش از خرید نیازهای خود را در مورد استفاده از این وسیله بشناسید تا بهترین و مناسب ترین آنرا خریداری کنید.

شما میتوانید برای استفاده در بایگانی هایی که دیگر خیلی نیاز به دسترسی ندارند از زونکن ارزان قیمت تهیه کنید. اما بایگانی های جدید همیشه نیاز به زونکن محکم تر دارند. پس لازم است تا از زونکن محکم تر و مرغوب تری به این منظور استفاده شود. برخی زونکن ها دوام بیشتری دارند و بر اثر مصرف مدام در طول زمان کمترین آسیب را خواهند دید.

زونکن ها از دو جنس مقوایی و پلاستکی تولید میشوند که هرکدام بر اساس کارکرد میتوانند متفاوت عمل نمایند. همچنین سایز و اندازه زونکن ها تفاوت دارد تا بتوانید انواع کاغذ را در آنها دسته بندی نمایید. شما میتوانید انواع زونکن فانتزی، زونکن تیگل دار یا زونکن A5 را از تک تحریر بخواهید و مورد استفاده قرار دهید.

میتوانید برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید محصول از طریق لینک زیر با همکاران ما در تماس باشید تا محصول مناسبتان را بهتر و راحت تر انتخاب کنید. همچنین میتوانید از محصولات و تنوع آنها در صفحه فروشگاه دیدن نمایید.

[vc_mad_products type=”” columns=”3″ items=”6″ show=”” title=”محصولات تک تحریر”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.