مزیت خرید زونکن چیست ؟

Home » مقالات » مزیت خرید زونکن چیست ؟
مزیت خرید زونکن چیست ؟
مزیت خرید زونکن چیست ؟

مزیت خرید زونکن چیست ؟

حتما زونکن ها را در خیلی از مکان ها دیده اید. در دفاتر آموزشی، بیمارستان ها، ادارات و دفتر مشاورین املاک و حتی در منازل آنها قابل استفاده هستند. برای ساماندهی موارد زیادی میتوانید به زونکن ها مراجعه کنید. پس میدانیم که مزیت خرید زونکن چیست ؟

خرید این وسیله برای محافظت از اوراق و تقسیم و دسته بندی انواع مدارک است. شما میتوانید به آسانی با این روش هر کاغذ و مدرکی را در هر اندازه  قطعی دسته بندی کنید و در زمان نیاز به آن، به آسانی آنرا پیدا خواهید کرد.

فضای داخلی زونکن ها دارای دو یا چهار حلقه محکم است که میتواند برای مدت طولانی کاغذها را محمک در کنار هم نگه دارد و مانع از هم پاشیدن و افتادن آنها شود. همچنین برای محافظت بیشتر لبه های زونکن را کمی بزرگتر از اندازه معمول کاغذ میسازند.

به این ترتیب در زمان استفاده از زونکن آسیبی به کاغذها نخواهد رسید و لبه آنها پاره نمیشود. شما میتوانید از مدل های مختلف این وسیله برای کاربردهای متنوع استفاده کنید.

بیشتر ما تنها با زونکن اداری آشنایی داریم. تنوع این محصول اما تنها به این مدل ختم نمیشود و میتوانید انوع مختلفی از آنرا با رنگ ها و طرح های مختلف خریداری کنید.

تنوع این محصول نیاز شما را نه تنها برای بایگانی کاغذ، که هر وسیله دیگری برآورده میکند و شما میتوانید هر چه بهتر و سریعتر به آنها دسترسی داشته باشید. به طور مثال زونکن جامجله ای به شما این امکان را میدهد تا برخی از ابزار مانند لوازم التحریر یا بروشور ها و کاتالوگ ها را داخل آن بگذارید.

مزیت خرید زونکن چیست ؟ - زونکن اداری - زونکن تک تحریر

امکانات زونکن چیست ؟

همانطور که گفته شد هدف از خرید زونکن ساماندهی و مرتب سازی اراق است تا امکان دسترسی به آنها را ساده تر کنیم. این وسیله علاوه بر حلقه های محکم و مقاومی که دارد، از جلد خوب و محکمی هم برخوردار است.

جلد زونکن ها در دون نوع مقوایی و پلاستیکی است. زونکن با جلد مقوایی از مقوای چند لایه تهیه میشود و از مواد بازیافتی و نامرغوب نیست. روی جلد با سلفون یا پلاستیک روکش میشود تا عمر آن را بیشتر کند.

زونکن فانتزی معمولا از جلد مقوایی با روکش سلفون برخوردار است و در رنگ های متنوعی نیز تولید میشود. شما میتوانید بر اساس نساز و سلیقه هر رنگی را که تمایل داشتید انتخاب کنید.

یکی از امکانات خوبی که خرید زونکن برای شما ایجاد میکند، امکان دسته بندی و مشخص کردن محتویات داخل آن است. میتوانید از محل لیبل روی عطف زونکن به این منظور استفاده کنید و بعد از نوشتن نام مدارک و یا پروژه ها راحت تر آنها را بیابید.

برخی افراد در بایگانی از رنگ بندی زونکن هم بهره میبرند و برای هر پروژه یا هر دسته از مدارک از یک رنگ مشخص استفاده میکنند. به طور مثال مدارک یک پروژه عمرانی در شهرهای شمال را در زونکن سبز رنگ و مدارک مربوط به پروژه در شهر کوهستانی را در زونکن آبی میگذارند.

مزیت دیگر زونکن این است مقاومت خوبی در برابر گرد و خاک و غبار دارد و هرگز روی کاغذها غبار یا کثیفی مشاهده نمیکنید. میتوانید روی جلد را با یک دستمال نم دار تمیز کنید و دیگر مشکلی برای پاک کردن آن نخواهید داشت.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

کاربردهای متفاوت زونکن
امنیت بالای برگه ها با زونکن

مزیت خرید زونکن چیست ؟ - زونکن تک تحریر

تبلیغ با خرید زونکن 

میدانیم که مزیت خرید زونکن چیست ؟ از زونکن برای چه مواردی میتوان استفاده کرد؟ همچنین میدانیم که زونکن چه امکاناتی دارد ؟

اما یکی از ویژگی زونکن ها که آنها را همچنان پر کاربرد و پر طرفدار نگه داشته، امکان تبلیغ با آنها است. یکی از انواع زونکن با جلد مقوایی و رکش پلاستیک امکان قرار دادن تبلیغات شما را با عنوان و نام شرکت روی جلد میسر میکند.

همچنین میتوانید نام و لوگوی خود را به همراه شعار تبلیغاتی تان روی جلد زونکن سفارشی چاپ کنید. این روش تبلیغاتی هم ارزان تر است و هم منحصر به فرد و خاص خواهد بود.

با وجود مزیت امکان ورق زدن برگه ها در زونکن، این وسیله به راحتی جایگزین کاتالوگ های قطور شده است. با وجود زونکن ها دیگر نیاز به چاپ مجدد کاتالوگ نخواهید داشت و میتوانید به راحتی محصولات جدید را به برگه ها اضافه یا قدیمی ها را کم کنید.

علاوه بر این دوام و استحکام زونکن ها بیشتر است و در شرایط مختلف آب و هوایی کاربرد و ماندگاری بالایی دارند. این وسیله میتواند در بلند مدت برای ادارات و سازمان ها و حتی دانش آموزان و دانش جویان به آسانی جایگزین دفاتر قطور و سنگین را بگیرد.

میتوانید طرح دلخواه خود را روی جلد زونکن داشته باشید و این کار بر زیبایی و برندسازی حرفه کار شما تاثیر مثبتی دارد. به طور ویژه برای کسانی که قصد معرفی محصولات خود را در مکان ها و شرکت ها یا نمایشگاه های مختلف دارند، زونکن سبک تر و کابردی تر از کاتالوگ خواهد بود.

مزیت خرید زونکن چیست ؟ - زونکن اداری
خرید عمده زونکن را از ما بخواهید !

اگر برای ساماندهی پروژه ها و اسناد خود به دنبال زونکن های مناسب به این منظور میگردید، میتوانید با شرکت تک تحریر در تماس باشید. تولیدات ما برای انواع زونکن به شما این امکان را میدهد تا به راحتی هر مدرک و سندی را که برای بایگانی شغلی و شرکتی شما مهم است در آن قرار دهید و در زمان لازم به آن دسترسی داشته باشید.

جلد این محصولات مرغوب و محکم است و در برابر نم و رطوبت از استحکام لازم برخودار می باشد. اگر به دنبال تقسیم بندی مدارک خود به دسته های کوچک هستید، میتوانید مدل دلخواه خود را از زونکن انتخاب و خریداری کنید.

خرید عمده زونکن میتوانید نیاز شما را برای طولانی مدت تامین کند و هزینه های شما را برای بایگانی کردن مدارک کاهش دهد. برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره در زمینه خرید این محصول میتوانید از طریق لینک های موجود در صفحه با ما در تماس باشید.

[vc_mad_products type=”” columns=”3″ items=”6″ show=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.