فواید بایگانی در زونکن ها

Home » مقالات » فواید بایگانی در زونکن ها
فواید بایگانی در زونکن ها

فواید بایگانی در زونکن ها

آیا تابحال فکر کرده اید اگر خیلی ضروری به مدارک نیاز داشته باشید باید چه کنید؟ موقع آتش سوزی، طوفان شدید و یا زلزله همه ما به این فکر میافتیم که بتوانیم در عرض چند دقیقه همه چیز را جمع کنیم و فرار کنیم. یکی از مواردی که در این لحظه مهم است، همراه داشتن مدارک شناسایی است. از فواید بایگانی در زونکن ها این است که مدارک همیشه در دسترس شما خواهند بود.

با خرید زونکن باکیفیت میتوانید مدارک شناسایی مهم خود مانند شناسنامه، کارت ملی و دیگر مدارک شناسایی را و حتی وصیت نامه را در آن نگه داری کنید . همچنین یک لیست از اموال، اطلاعات حساب بانکی و بیمه را میتوان در کنار دیگر مدارک داخل زونکن قرار داد. این چیزی است که اگر از خانه خود و از اینترنت دور باشید، تصور کنید چه چیزهایی را لازم خواهید داشت.

یک زونکن باکیفیت میتواند در این شرایط به شما یا هر شخص دیگری کمک کند. اگر بدترین رویدادها، خواه آتش سوزی و یا سیل اتفاق بیافتد، گرفتن دوباره مدارک اصلا آسان نخواهد بود. حتی اگر به خانه شما آسیبی نرسد، اگر مدارک شناسایی شما گم شوند، شماره حساب و اطلاعات دارایی هایتان به آسانی قابل دسترسی نیستند.

یا اگر برای شما اتفاقی بیافتد، زمان زیادی لازم است تا مدارک شما را پیدا کنند. در هر صورت وقت گذاشتن برای یافتن مدارک یا گرفتن المثنی برای آنها دردسرساز است و شرایط اضطراری برای هرکسی میتواند پیش بیاید.

خرید عمده زونکن میتوانید نیاز شما را به این محصول در دراز مدت برآورده کند و تا سالها نیازی به خرید مجدد آن نخواهید داشت. این بزرگترین و بهترین راه حل برای سازمان ها و ادارات است که مدام در دسته بندی های مختلف باید مدارک را مرتب کنند.

فواید بایگانی در زونکن ها - زونکن تک تحریر

لزوم خرید زونکن برای موسسات و ادارات

شرکت ها به زونکن نیاز دارند، اما هرچه سیستم مالی اداره شما پیچیده تر باشد،کنترل آن دشوار تر خواهد بود. شما به یک سیستم سازماندهی شده نیاز دارید تا امور مالی خود را انجام دهید و سردر گم نشوید. تعداد بسیار کمی از مدیران، بررسی مدارک مالی را در لیست کارها دارند و معمولا این کار به عهده حسابداران است. به هر حال اگر یک فرد سرشناس باشید یا یک مدیر معتبر درباره امور مالی همیشه استرس دارید.

داشتن یک محصول باکیفیت از زونکن ها با صحافی مناسب و مقاوم بخش ضروری هر اداره و سازمانی است. اگر عاشق کد رنگ بندی مدارک هستید، میتوانید از زونکن اداری با رنگ های متنوع استفاده کنید و طبق روش خودتان انرا بچینید. زونکن به شما این امکان را میدهد تا رنگ های مورد علاقه خودتان را برای بایگانی انتخاب کنید.

شما میتوانید به آسانی همه مدارک مالی خودتان را از قبیل، بدهی ها، اطلاعات مالیاتی، اطلاعات املاک و مستغلات، اطلاعات خودرو، سرمایه گذاری و بیمه، اطلاعات بازنشستگی و هرچیز دیگری به سادگی دسته بندی کنید و یک رنگ را به آن اختصاص دهید. از رنگ ها برای دسته بندی پوشه ها و مدارک استفاده کنید.

چه در محل کار شما و چه در خانه، قبوض و معاملات استرس زا هستند. آنها را تا حد امکان در زونکن دسته بندی کنید تا از این استرس کم شود. بدترین نوع سهل انگاری، دست کم گرفتن، مرتب بودن مدارک است.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

راه حل مشکلات بایگانی با زونکن
خرید انواع زونکن برای بایگانی

زونکن مهمترین ابزار در بایگانی

فواید بایگانی در زونکن ها - تک تحریر

انواع استفاده از زونکن 

ممکن است فکر کنید روزنامه ها و مجلات لوله شده و نامرتب هستند، اما میتوانید به راحتی آنها را مرتب و دسته بندی کنید. اگر یک وکیل هستید، زونکن اداری برای یک وکیل واقعی میتواند در برنامه ریزی ها یاری دهنده و مفید باشد. شما نیاز به ابزار قابل تنظیم دارید تا مدارک تان را جمع و جور نمایید.

یکی از فواید بایگانی در زونکن ها این است که مانند یک سیستم نوت بوک روی میز شماست. یعنی میتوانید صفحات را بدون چسبندگی و کاملا جداگانه پیدا کنید. به راحتی ورق بزنید و کاغذ یا مدرکی را به آن زیاد یا از آن کم کنید. شاید فکر کنید کار با زونکن آزار دهنده است، اما آنها سبک و قابل حمل هستند و به راحتی نیاز شما را به وسیله زبانه ها و دیوایدرها برای جست و جو آسان میکنند.

شما میتوانید با دسته بندی و مرتب گردن مدارک آسان تر به آنها دسترسی داشته باشید و نیازی به اینترنت، وای فای و شارژ باتری نخواهید داشت. شما به یک برنامه ریز و منشی نیاز دارید و برای پیدا کردن کاغذها همیشه به درسر میافتید، پس خرید زونکن این مشکل را برای شما حل خواهد کرد.

انواع مختلف زونکن به شما این امکان را میدهد تا هرکدام را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید و ممکن است یکی را بر دیگری ترجیح دهید. کافی است نیاز خود را به این محصول بشناسید و بدانید که کدام نوع از آن برای بایگانی شما مناسب تر است و سپس به راحتی آنرا خریداری کنید.

زونکن باکیفیت را از تک تحریر بخواهید !

حالا که با مطالعه این مطلب به ضرورت و فواید بایگانی در زونکن ها پی بردید، باید این نکته را بدانید که تنها خرید از یک تولید کننده با سابقه و معتبر میتواند ضامن دوام زونکن های شما باشد. شرکت تک تحریر با بیش از سی سال سابقه در زمینه تولید انواع زونکن آماده ارائه این محصول به مشتریان می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

[vc_mad_products type=”” columns=”3″ items=”9″ show=”” title=”از فروشگاه تک تحریر بازدید کنید …”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.