فروش زونکن اداری برای کاهش هزینه

Home » مقالات » فروش زونکن اداری برای کاهش هزینه
فروش زونکن اداری برای کاهش هزینه

شیوه نوین زندگی بشر باعث شده است که تعداد ادارات روز به روز بیش تر از قبل شود. این زیاد شدن تعداد اداره ها این معنی را می دهد که تعداد بیشتری از انواع نامه ها و درخواست ها هر روز از اتاقی به اتاق دیگر جا به جا می شوند. این زیاد شدن تعداد کاغذ ها این معنی را می دهد که فرایند جمع آوری و دسته بندی نامه ها و درخواست ها به نسبت گذشته از پیچیدگی و اهمیت بیش تری برخوردار خواهد بود و نمی توان این کار را به روش های سنتی انجام داد چرا که احتمال مفقود شدن و یا رسیدن آسیب به برگه ها بسیار زیاد می شود. بهترین راه در این گونه مواقع استفاده از زونکن می باشد. فروش زونکن اداری برای کاهش هزینه ها و همچنین دسته بندی رونق گرفته است.

چرا استفاده از زونکن اداری اهمیت بالایی دارد؟

موفقیت هر اداره ای و انجام صحیح وظیفه کارمندان آن در گروی یک چیز است و آن هم نظارت بر کارمندان اداره می باشد. کارمندان یک اداره در گذر زمان ممکن است به دلایل متعددی نامه ها و درخواست هایی را به جایی منتقل کنند و یا این که خودشان هدف این نامه ها و درخواست های اداری باشند، در این صورت تعدادی از کاغذ ها مختص به هر یک از کارمندان خواهد بود و این برگه های اداری باید در جایی سامان دهی شوند تا در زمان لازم مورد ارزیابی قرار بگیرند.

از همین رو استفاده از زونکن می تواند کمک شایانی به نظم بخشیدن به این نامه ها و درخواست های اداری بکند. زونکن اداری با قابلیت های خاص خود شرایط را برای بهترین حالت حفظ و نگه داری از کاغذ های مورد نظر فراهم می کند و می تواند اداره را در پیش بردن اهداف خود تا حد بسیار زیادی یاری کند.

مطالب پیشنهادی تک تحریر: اجزای تشکیل دهنده زونکن

چرا استفاده از زونکن اداری اهمیت بالایی دارد؟

هزینه ی زیاد برای اداره در صورت عدم استفاده از زونکن

انبار شدن کاغذ ها روی هم دیگر و مشخص نبودن موضوع هر یک از آن ها فقط یکی از مشکلاتی است که استفاده نکردن از  انواع زونکن می تواند برای اداره ایجاد کند. وقتی که دسته بندی صحیح و نام گذاری مناسب برای انواع نامه ها، درخواست ها و یا هر کدام از کاغذ های موجود در اداره انجام نشود موجبات سر در گمی را برای کارکنان اداره فراهم آورد چرا که در در مواقعی ممکن است نیاز به بررسی یکی از این برگه های کاغذی احساس شود  و در آن صورت یافتن آن می تواند کاری بسیار دشوار باشد.

این امر سبب صرف وقت تعداد زیادی از نیرو های اداره برای یافتن کاغذ مورد نظر می شود و این وقت در اصل هزینه ی بی دلیلی است که به راحتی می شد از آن پیش گیری نمود. هزینه های پنهانی این چنینی که به اداره وارد می شود می تواند بسیار آسیب زننده تر از هزینه های آشکار باشد زیر محاسبه این هزینه ها بسیار سخت تر و دشوار تر از محاسبه هزینه های آشکار اداره باشد.

اگر در شهر قزوین زندگی می کنید تمایل به خرید زونکن های تک تحریر دارید کافیست برای خرید زونکن با نمایندگی زونکن تک تحریر در قزوین تماس بگیرید.

زونکن اداری و کاهش هزینه های اداره

همان طور که در متن گفته شد عدم استفاده از زونکن مناسب می تواند هزینه های زیادی را به روش های مختلف به یک اداره تحمیل کند. خرید زونکن اداری که بتواند شرایط دسته بندی و نگه داری درست از انواع اسناد و مدارک را برای محیط بزرگی مثل اداره فراهم کند امری بسیار واجب و ضروری برای هر اداره ای می باشد. استفاده از زونکن اداری فرایند بایگانی را تا حد بسیار زیادی ساده تر می کند و به کارکنان این امکان را می دهد که در هر زمانی نیاز داشتند اقدام به بررسی نامه ها یا درخواست های قدیمی بنمایند.

این صرفه جویی در زمان باعث بالا بردن بازدهی کارکنان می شوند و در نتیجه هزینه های نهایی اداره را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد. هزینه فقط انجام خرید زونکن مستقیم از یک مغازه نیست، هزینه یعنی هر چیزی که راندمان کاری کارمندان اداره را پایین می آورد و باعث ایجاد مشکلات برای اداره در آینده می شود. خرید عمده زونکن اداری باعث می شود که برنامه های اداره از همان ابتدا طبق برنامه ریزی پیش برود و شرایط برای هدر رفت وقت و زمان وجود نداشته باشد و در نتیجه کارایی کارمندان همیشه در بالا ترین حد خود باشد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای کامل استفاده از زونکن را نیز مطالعه کنید.

هزینه ی زیاد برای اداره در صورت عدم استفاده از زونکن
ابعاد زونکن های اداری

بنا به حوزه فعالیت اداره، ابعاد کاغذ هایی که مورد استفاده قرار می گیرد می تواند متفاوت باشد. زونکن های اداری را می توان در سایز های متنوعی خریداری و تهیه کرد اما در قدم اول باید نیاز های اداره مد نظر را بشناسید و سپس اقدام به خرید زونکن اداری نمایید. زونکن ها را می توان در سایز های A3، A4 و A5 تهیه کرد. معمولا تمامی ادارات نیاز به زونکن A4 را احساس می کنند چرا که متداول ترین سایز استفاده شده در کاغذ ها می باشد بنا بر این حضور آن در اتاق بایگانی تمام ادارت ضروری می باشد.

سایز A5 نیز بسیار دیده می شود که برای نامه های اداری و یا فاکتور ها مورد استفاده قرار می گیرد از این رو وجود زونکن های A5 در اداره ها امری توصیه شده می باشد. زونکن سایز A3 اما کاملا بستگی به حوزه کاری اداره دارد چرا که کاربرد آن برای موارد خاص می باشد و در بسیاری از اداره ها کاربری خاصی را نمی تواند داشت. پس برای کاهش هزینه اداره بهتر است ابتدا زونکن مناسب انتخاب شود و سپس اقدام به خریداری زونکن مناسب شود.

اگر در شهر بندرعباس زندگی می کنید تمایل به خرید زونکن های تک تحریر دارید کافیست برای خرید زونکن با نمایندگی زونکن تک تحریر در بندرعباس تماس بگیرید.

سخن پایانی تک تحریر

استفاده از زونکن اداری مناسب می تواند باعث کاهش هزینه های اشکار و پنهان تمامی اداره ها شود. زونکن ها با قابلیت های خود امکان صرفه جویی زیاد در وقت را برای کارمندان فراهم می آورند و در نتیجه نیروی کاری آن ها برای انجام امور مهم تر صرف می شود.

بالا بردن راندمان کاری و کاهش هزینه ها از جمله ویژگی های مهمی است که زونکن های اداری برای آن خریداری می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از زونکن های اداری نه تنها خیال شما از بابت حفظ و بایگانی اسناد و مدارک مهم اداره راحت خواهد بود بلکه با کاهش هزینه ها می توانید محیط بهتری را برای کارمندان و مراجعه کنندگان فراهم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.