طراحی و چاپ زونکن تبلیغاتی

Home » مقالات » طراحی و چاپ زونکن تبلیغاتی
طراحی و چاپ زونکن تبلیغاتی

زونکن ها ابزاری عالی برای هر کسب و کاری هستند. آن ها بادوام بوده و فضای ذخیره سازی زیادی را ارائه می دهند و با ده ها انتخاب طراحی همراه هستند. با این حال، بیشتر اوقات طرح های کلاسور ها ساده است که باعث می شود کارایی آن ها کم تر شود. مشتریان به بازاریابی چاپی که خلاقانه و نوآورانه است، بهترین پاسخ را می دهند. آن‌ ها می‌ خواهند با طراحی شگفت ‌انگیزی تعامل داشته باشند که تخیل آن‌ ها را جذب و اعتماد آن ‌ها را به برند شما جلب کند. برای ساختن یک زونکن که با این معیار ها مطابقت داشته باشد، باید این 4 نکته طراحی  و چاپ زونکن تبلیغاتی را برای کسب و کار خود به کار ببرید.

اندازه حلقه مناسب را انتخاب کنید

تک تحریر حلقه ‌های با اندازه های مختلفی را برای پاسخگویی به نیاز های مختلف بازاریابی ارائه می‌کند. بسیاری از تاجران فقط اندازه حلقه مورد نظر خود را مناسب می بینند که در واقع می تواند برای کیت بازاریابی چاپی آن ها فاجعه آمیز باشد. اگر حلقه ها خیلی کوچک باشند، کاغذ های شلی خواهید داشت که از روی جلد بیرون زده اند. از طرفی دیگر اگر خیلی بزرگ باشند، به احتمال زیاد کاغذ ها آسیب می بینند زیرا ایمن نیستند. در هر صورت، استفاده از اندازه حلقه اشتباه باعث می شود زونکن تبلیغاتی شما شلخته به نظر برسد.

بنابراین به چه اندازه حلقه هایی واقعاً نیاز دارید؟ خلاصه بستگی دارد. حلقه های کوچک احتمالاً برای ارائه مشتری کار می کنند، اما برای یک کتاب نمونه به چیزی بزرگ تر نیاز دارید. طراحان آموزش دیده ما در تک تحریر می توانند به شما کمک کنند تا سبک های زونکن و اندازه حلقه مناسب را به گونه ای انتخاب کنید که برای اهداف شما بهترین کارکرد را داشته باشد.

اگر در شهر بندرعباس زندگی می کنید تمایل به خرید زونکن های تک تحریر دارید کافیست برای خرید زونکن با نمایندگی زونکن تک تحریر در بندرعباس تماس بگیرید.

زونکن های چرم مصنوعی

پاکت (جیب) ها را سفارشی کنید

اکثر مردم فکر می کنند که تولید کنندگان تعداد پاکت های یک زونکن را از قبل تعیین می کنند. اما در واقع شما می توانید پاکت های سفارشی ایجاد کنید که نیاز های ذخیره سازی شما را برآورده کند. می‌توانید انتخاب کنید که یک یا دو پاکت اضافه کنید یا اصلاً پاکت نداشته باشید.

هم چنین می‌توانید جیب ‌های سفارشی برای دیسک‌ ها، درایو های فلش، کارت ‌های ویزیت و سایر وسایل قرار دهید. جیب‌ های سفارشی به مشتریان نشان می‌دهند که تا چه حد سازماندهی شده‌ هستید و از اقلام کوچکی محافظت می‌کنند که احتمال افتادن یا آسیب دیدن آن ها در یک جیب استاندارد بسیار زیاد است.

مواد تولیدی مناسب را انتخاب کنید

فقط آن چه در درون است مهم نیست؛ نمای بیرونی زونکن تبلیغاتی شما به همان اندازه مهم است. شما باید مواد تولیدی مناسب را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که کلاسور یا زونکن اداری شما از مواد چاپی شما محافظت می کند و به ایجاد تجربه حسی خوشایند برای مشتریان شما کمک می کند. هر ماده در بافت، ظاهر و گزینه های طراحی متفاوت است. در اینجا یک خلاصه اساسی وجود دارد:

1.پلی برای شرکت های صنعتی یا فضای باز بهترین است زیرا این پلاستیک غیرقابل تخریب، محکم و مقاوم در برابر ریختن مایعات است.

2.وینیل یک گزینه سازگار با محیط زیست است که می تواند بازیافت شود. از آن جایی که دمای شدید می تواند بر آن تأثیر بگذارد، این پلاستیک بهتر است در داخل خانه استفاده شود.

3.چرم مصنوعی یک وینیل خاص است که ظاهر و احساس چرم را منتقل می کند. این تنها گزینه ای است که می توان آن را بر روی یک طرح مخملی پوشاند.

4.کاغذ برای گنجاندن طرح ‌های عکاسی با رزولوشن بالا مناسب است، زیرا ماده ‌ای آسان برای چاپ تمام رنگی است.

چاپ خلاق را در نظر بگیرید

بسیاری از زونکن ها به سادگی لوگوی شرکت، نام و اطلاعات تماس را در رنگ های برند نشان می دهند که اغلب یک طرح ثابت است. این یک هویت برند کلیشه ای و حداقلی را به تصویر می کشد. اما اگر می‌خواهید طراحی و چاپ زونکن تبلیغاتی خود را به سطح بالا تری ببرید، زمان آن رسیده که روش ‌های چاپ خلاقانه ‌تری را انتخاب کنید. طرح های چاپ شده روی صفحه، اضافه کردن یک الگو یا انتخاب یک استوک رنگارنگ را برای ایجاد علاقه بصری بیشتر در نظر بگیرید.

یا رنگ‌های غنی و پر جنب و جوش و عکس‌های با وضوح بالا را با فرآیند چاپ چهار رنگ ایجاد کنید. این روش برای چسباننده ‌های کاغذی یا لبه ‌های برگردان، که از یک روکش لیتویی مخصوص برای تقلید از ظاهر یک کتاب جلد سخت استفاده می‌کنند، بهترین کارکرد را دارد. زونکن های تبلیغاتی تک تحریر به شما امکان می دهند کاغذ های چاپی رنگارنگ را با کلاسور های پلاستیکی ترکیب کنید.

طراحی و چاپ منحصر به فرد زونکن
زونکن های چرم مصنوعی

زونکن های تبلیغاتی چرم مصنوعی نیز گزینه های طراحی خلاقانه ای را ارائه می دهند. آن ها علاوه بر ظرفیت لایه ‌های مخملی، تنها گونه ‌ای هستند که می ‌توانند از روش ‌های چاپ بافتی مانند مهر و موم کردن فویل و منبت استفاده کنند. اگر می خواهید طرحی بسازید که به همان اندازه که به نظر می رسد جذاب باشد، خرید زونکن تبلیغاتی چرم مصنوعی می تواند انتخاب خوبی باشد.

اگر در شهر یزد زندگی می کنید تمایل به خرید زونکن های تک تحریر دارید کافیست برای خرید زونکن با نمایندگی زونکن تک تحریر در یزد تماس بگیرید.

طراحی و چاپ منحصر به فرد زونکن

به یاد داشته باشید، طراحی و چاپ زونکن تبلیغاتی شما منحصر به برند شما خواهد بود. لذا آن چه برای شرکت دیگری کار می کند، ممکن است برای شرکت شما کارایی چندانی نداشته باشد، حتی اگر شما در همان صنعت باشید. این مهم است که وقت خود را صرف کنید و گزینه هایی مانند این را بررسی کنید تا با طراحی زونکن تبلیغات موثری را ایجاد کنید.

2 Replies to “طراحی و چاپ زونکن تبلیغاتی”

  1. کیانا

    پاسخ دادن

    مرسی از مطلب مفیدتون

  2. صالحی

    پاسخ دادن

    چه جالب ما هم خوبه به جای کاتالوگ بدیم برامون زونکن سفارشی چاپ کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.