ضرورت بایگانی با انواع زونکن

Home » مقالات » ضرورت بایگانی با انواع زونکن
ضرورت بایگانی با انواع زونکن
ضرورت بایگانی با انواع زونکن

ضرورت بایگانی با انواع زونکن

ضرورت بایگانی با انواع زونکن در مرتب نمودن اسناد و دسته بندی مدارک است. در برخی ادارات و سازمانها نیاز است تا برای مدت زمان طولانی کاغذ ها نگهداری شوند و در مواقع لزوم دسترسی به آنها راحت باشد. دانشجویان و دانش آموزان نیز به این وسیله نیاز دارند و تقریبا همه از آن استفاده میکنند. به جز اداره ها و موسسات، محصلین دومین گروهی هستند که بیشترین استفاده از زونکن را دارند. انواع مختلفی از زونکن وجود دارد که با توجه به دسته بندی های مورد نظر برای بایگانی مصرف میشود.

همچنین برای زونکن ها رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارد که میتوانید براساس آن بایگانی را بچینید. دسته بندی زونکن ها میتواند بر اساس تاریخ انتشار مدارک، نوع محتوا یا موضوع پروژه باشد. ابعاد کلی زونکن متناسب با کاغذهای مورد استفاده برای نامه هاست و معمولا در قطع A4 یا A5 طراحی میشود. بسته به تعداد کاغذها عرض زونکن تغییر میکند. از متنوع ترین و پرکاربردترین انواع زونکن، زونکن لبه کج یا سه گوش است. این زونکن از جنس پلاستیکی یا مقوایی است و برای بایگانی اوراق بسیار محکم و مقاوم است.

نگهداری کاغذها در این زونکن دسترسی به آنها را آسان میکند و برای روی میز وسیله مناسبی است. ارتفاع زونکن سه گوش 7.5 سانت است که برای نگهداری تعداد زیاد کاغذها کار را آسان میکند. این زونکن برای قراردادن پرونده ها و مجلات و کاغذهای کپی استفاده میشود. این وسیله پرکابرد و کارامد است و برای بایگانی شرکت ها بسیار مناسب و مورد استفاده می باشد.

مطالعه این مطالب پیشنهاد میشود :

خرید زونکن با کیفیت

خرید عمده زونکن اداری

خرید زونکن زونکن تک تحریر

جامجله ای یا فایل باکس 

جامجله ای یا زونکن سه گوش ابزار ایده الی برای منظم کردن اوراق، مجلات و مدارک است. اما تنها به این منظور مورد استفاده قرار نمیگیرد و تقریبا در همه جا امکان استفاده از آن وجود دارد. از دفترکار گرفته تا آشپزخانه میتوانید زونکن سه گوش را قرار دهید و از آن استفاده کنید.

اگر میزکارتان شلوغ است و انبوهی از کاغذها و مجلات شما را کلافه کرده اند با جامجله ای میتوانید این وسیله ها را مرتب کنید. این زونکن فضای زیادی را اشغال نمیکند و برای سازماندهی تعداد زیادی برگه یا مجله و دسته بندی آنها بسیار مناسب است. همچنین ساده ترین روش برای نظم دادن به کمدها و کشوهای شلوغ استفاده از جامجله ای است. وسیله ها و اوراق را میتوانید با فایل باکس سر و سامان دهید و یک چیدمان منظم و زیبا برای بایگانی خود ایجاد کنید.

در محیط های آموزشی مانند مدرسه یا آموزشگاه جامجله ای بسیار پرکابرد است. میتوانید کاردستی های کوچک یا نقاشی بچه ها و برگه های امتحانی را در این وسیله بایگانی کنید. همچنین محل خوبی برای ابزارهای اموزشی و لوازم التحریر دانش آموزان است تا گم یا بهم ریخته نشوند. ساختار زونکن سه گوش یا جامجله ای این است امکان پنهان کردن سیم ها و کابل ها روی میز را میدهد. میتوانید این آشفتگی را با زونکن پنهان کنید و فضای مرتب تر و بهتری در اختیار داشته باشید.

ضرورت بایگانی با انواع زونکن دسترسی سریع و آسان به مدارک است. روی اغلب انواع زونکن جایی برای چسباندن لیبل یا برچسب وجود دارد. میتوانید نام و موضوع زونکن را رویآن مشخص کنید و این دسترسی به مدارک داخل زونکن را آسان تر خواهد کرد. میتوانید با انتخاب طرح ها و رنگ های مختلف از زونکن سه گوش برای نشانه گذاری ماهیت هر زونکن استفاده نمایید.

زونکن تک تحریر خرید عمده زونکن

جنس بدنه انواع زونکن ها 

از مهمترین ویژگی های زونکن جنس مواد به کاررفته در آن است که باید در زمان خرید زونکن به آن توجه کرد. زیرا مواد به کار گرفته شده برای ساخت زونکن میتواند تاثیر مستقیم بر کیفیت آن داشته باشد.

زونکن ها در جنس های مختلف به بازار عرضه میشوند که از جمله آن باید به زونکن مقوایی، پلاستیکی و چوبی اشاره کرد. از بین انواع زونکن ها، زونکن پلاستیکی و مقوایی محکم تر و پرکاربردتر هستند. برای زونکن اداری معمولا از این دو نوع زونکن بیشتر استفاده میشود.

از نکات مهم در زمان خرید زونکن توجه به محیط است که قرار است مدارک در آن بایگانی شوند. به طور مثال اگر قرار است محل بایگانی مرطوب باشد بهتر است از زونکن با جلد پلاستیکی استفاده کنید. زونکن مقوایی برای این منظور مناسب نیست.

برای دسته بندی مدارک و سهولت در دسترسی به آنها میتوانید در زونکن از دیوایدر ها یا کاور پلاستیکی نیز استفاده نمایید. به این ترتیب نیازی به پانچ کردن برگه ها نیست و دسته بندی اوراق راحت تر خواهد بود.

دیوایدرها نیز امکان یافتن برگه ها و دسته بندی موضوعی زونکن را آسان میکنند. به این ترتیب میتوانید روی آنها نام و موضوع برگه ها را تعیین کنید. ضرورت بایگانی با انواع زونکن در یافتن مدارک و دسترسی به اوراق است و نمیتوان نقش آنها را در بایگانی مدارک دست کم گرفت.

مطالعه این مطالب پیشنهاد میشود :

ویژگی های زونکن فانتزی

دسته بندی مدارک با زونکن

ضرورت بایگانی با انواع زونکن - زونکن تک تحریر

خرید عمده زونکن از تک تحریر

برای بایگانی خود همیشه به دنبال زونکن با کیفیت و مناسب باشید. شرکت تک تحریر تولید کننده انواع زونکن فانتزی، زونکن سفارشی و زونکن گالینگوری آماده پذیرش سفارشات شما به صورت عمده می باشد. ما با سالها سابقه در زمینه تولید این محصول بایگانی شرکت و اداره شما را تامین خواهیم کرد. برای استعلام قیمت زونکن میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

3 Replies to “ضرورت بایگانی با انواع زونکن”

  1. صادقی

    پاسخ دادن

    جامجله ای هم جالب هستش. فروش به صورت جزئی هم دارین؟

  2. دارابی

    پاسخ دادن

    مطلب خوبی بود خسته نباشید

  3. mahyar

    پاسخ دادن

    زونکن سه گوش تا حالا ندیده بودم چه جالب هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.