صرفه جویی در زمان با خرید زونکن

Home » مقالات » صرفه جویی در زمان با خرید زونکن
صرفه جوی در زمان با خرید زونکن -
صرفه جوی در زمان با خرید زونکن -

صرفه جویی در زمان با خرید زونکن

صرفه جویی در زمان با خرید زونکن امکان پذیر است. اگر به پشت سر مدیران در سریال ها و فیلم ها دقت کنید، اغلب کتابخانه های حرفه ای قرار دارد که پر از زونکن های شسته رفته با صحافی های متمایز و منحصر به فرد است. میتوانید این زونکن های اداری را در انواع رنگ ها مشاهده کنید، با سوراخ های گرد کوچک که روی عطف زونکن ها قرار دارند. این زونکن ها روشی استاندارد برای بایگانی کاغذهای A4 هستند و در تمام جهان استفاده از آنها مرسوم است.

در تمام دنیا روش معمول برای دسته بندی اوراق خرید زونکن است که به نوبه خود در نگهداری پرونده ها و سازماندهی آنها نقش زیادی دارد. با این حال در سالهای اخیر این محصول تغییر زیادی کرده است و به وسیله کارآمد، جذاب و کم هزینه و سبک برای دسترسی آسان به اوراق تبدیل گردیده است. زونکن اداری به راحتی در قفسه ها چیده میشود و محبویبت زیادی دارد.

طراحی هوشمندانه و صحافی خوب قسمت بزرگی از مطلوبیت این محصول را تامین میکند. طراحی حلقه های آرک مانن به شما این امکان را میدهد تا بدون حذف سایر اوراق، مدارک را در هر محلی که بخواهید اضافه یا کم کنید. فقط کافی است زونکن را باز کنید و اهرم را فشار دهید و صفحه را میان دو حلقه بگذارید.

برای بستن اهرم را به پایین فشار دهید. اهرم محکم است و از اوراق به خوبی نگه داری خواهد کرد. در حالیکه مدارک به راحتی داخل یک پوشه جا نمی شوند و هر بار احتمال پاره شدن یا گم شدن آنها وجود دارد. استحکام و محل قرار گیری حلقه ها مانع از حرکت صفحات خواهد بود. هر زونکن ممکن است بین دو تا چهار حلقه داشته باشد و بین 200 تا 700 برگه را در خود جای بدهد.

دسته بندی مدارک در زونکن ها 

جلد زونکن ها در تنوع رنگی موجود است و طبقه بندی پرونده ها را میتوانید بر اساس رنگ انجام دهید. اگر فهرست شما تنوع زیادی دارد میتوانید دسته بندی را با برچسب انجام دهید. روی عطف زونکن ها محلی برای چسباندن برچسب و نوشتن موضوع پرونده وجود دارد تا کار دسترسی به آن را ساده تر کند. صرفه جویی در زمان با خرید زونکن میتواند برای شما کار را آسان تر کند.

برای قرار دادن کاغذ داخل زونکن نیاز به پانچ کردن دارید و اغلب باید دو سوراخ روی برگه ایجاد کرد. اگر میخواهید دسترسی به مدارک آسان باشد و نیازی پانچ کردن نداشته باشد میتوانید از کاور پلاستیکی هم استفاده کنید. این مورد امنیت و سلامت کاغذ را تامین میکند تا دیرتر پاره یا گم شود.

علاوه بر کاربرد های زیادی که زونکن در ادارت دارد، میتوانید در خانه و مغازه هم از آن استفاده کنید. هرچیزی اعم از قبوض، برگه سهام، بیمه نامه و آلبوم عکس و دفترچه بانکی و … را میتوان در زونکن نگه داری کرد. یک زونکن قوی دارای دو حلقه است و ظرفیت خوبی از کاغذ ها را در خود جای میدهد.

صرفه جویی در زمان با خرید زونکن - زونکن تک تحریر

اگر به زونکن محکم برای نگه داری مدارک خود نیاز دارید که بیش از صد صفحه کاغذ را در خود جای بدهد، خرید زونکن اداری بهترین انتخاب است. حلقه ها قابلیت نگهداری کاغذ تا 700 برگه را هم دارند و سلامت آنها را تضمین میکنند. برای مقاومت و دوام بیشتر زونکن در بلند مدت در لبه ها قطعه فلزی قرار میدهند. زونکن لبه دار دوام بیشتری دارد و در بلند مدت از بین نخواهد رفت.

زونکن سفارشی برای بایگانی در منزل 

زونکن گالینگوری میتواند به صورت سفارشی و اختصاصی برای شما چاپ شود. اگر یک کتاب آشپزی برای آشپزخانه یا هدیه به دوستان نیاز دارید میتوانید اقدام به چاپ زونکن کنید. تمام دستور غذاهای معروف خود از سوپ گرفته تا کیک های شکلاتی با عکس و دستور پخت را تهیه کنید و در زونکن قرار دهید. این زونکن با جلد اکریلیک است و ضد آب و ضد رطوبت می باشد. پس میتوانید به راحتی انرا روی پیشخوان بگذراید و نگران خراب شدن آن نباشید. پس میتوانید به سرعت آنرا خریداری کنید و از آن در خانه استفاده نمایید.

جلد این زونکن محکم است و در برابر نم و رطوبت به خوبی از کاغذهای شما مراقبت خواهد کرد. داخل جلد زونکن هم مانند جلد زونکن بسیار چشم نواز است. با حلقه های باریک نصب شده روی عطف داخل زونکن صفحات شما را به خوبی محافظت میکنند و به راحتی قابل چرخش و برداشتن خواهند بود. صرفه جویی در زمان با خرید زونکن امکان پذیر خواهد بود.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن
لزوم تهیه انواع زونکن
ابعاد زونکن اداری

صرفه جویی در زمان با خرید زونکن

خرید عمده زونکن 

اگر برای سازمان یا اداره و حتی منزل به دنبال یک بایگانی مرتب و بادوام هستید از طریق لینک زیر با ما در شرکت تک تحریر تماس بگیرید و زونکن مورد نیاز خود را سفارش دهید. امکان بازدید از محصولات در فروشگاه وجود دارد تا بتوانید مطابق با نیاز و سلیقه خود انها را تهیه کنید.

[vc_mad_products type=”” columns=”3″ items=”6″ show=”” title=”نمونه محصولات زونکن را در زیر ببینید …”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.