زونکن نگهدارنده همیشگی اوراق

Home » مقالات » زونکن نگهدارنده همیشگی اوراق
زونکن نگهدارنده همیشگی اوراق
زونکن نگهدارنده همیشگی اوراق

زونکن نگهدارنده همیشگی اوراق

زونکن نگهدارنده همیشگی اوراق شماست و هیچوقت آن ها را گم نخواهید کرد ، همیشه هم در دسترستان خواهد بود. بنابراین زونکن را می توانید به عنوان بهترین نگهدارنده اوراق استفاده کنید.

برگه هایی که در اداره ها و شرکت ها رد و بدل می شوند صد در صد بیشتر آنها دارای اهمیت بسیار بالایی هستند و اگر گم شوند نمی توان به راحتی جایگزینی برای آن ها در نظر گرفت بنابراین بهتر است زونکن را به عنوان یک همراه همیشگی برای اوراق خود انتخاب کنید تا برای همیشه آن ها در امان بمانند.

برگه ها و اسناد هم در منازل از اهمیت بالایی برخوردار هستند که همیشه هم برای یافتن آن ها ساعت ها وقت می گذرانید و آخر سر هم ممکن است پیدا کنید یا خیر. بنابراین زونکن را می توانید برای نگهداری قبوض ، اسناد ، شناسنامه ها و … که از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، استفاده کنید.

زونکن نگهدارنده همیشگی اوراق مهم اداری و خانگی

زونکن اداری انتخاب بیشتر شرکت ها و کارکنان ادارات است چراکه می توانند به راحتی اوراق را در هر اندازه ای که باشد نگهداری کنند بدون اینکه گم شوند یا از دسترس خارج شوند.

برای تمام افرادی که در شرکت فعالیت می کنند زمان خیلی اهمیت دارد و باید کار را به سرعت و بدون تلف کردن وقت تحویل بدهند بنابراین باید هر اوراقی که میخواهند در دسترسشان باشد تا وقتی را برای پیدا کردن آن ها تلف نکند و کارشان به تعویق بیفتد.

همچنین شخصی هم که مسئول دفتر بایگانی است باید این نیاز کارکنان شرکت را درک کند و آن را رد زمان مناسب و بدون اتلاف وقت اوراق را در اختیارشان قرار دهد.

تنها راهی که می توان این کار را انجام داد دسته بندی اوراق با زونکن اداری است که ملزمه اش خرید عمده زونکن در طرح ها و اندازه های متفاوتی است که شما از آن بیشتر استفاده میکنید.

برای خرید حتما هم به قیمت زونکن و هم کیفیت آن دقت کنید تا بتوانید زونکن مناسبی داشته باشید. برای دسته بندی و نگهداری اوراق بسیار مهم در منزلتان هم این موارد صدق می کند.

پس کوتاهی نکنید و برای خرید زونکن همین حالا اقدام کنید تا بتوانید دسته بندی اوراق را همین حالا انجام دهید.

مطالب پیشنهادی : 

کاربردهای زونکن

خرید زونکن اداری با کیفیت

زونکن نگهدارنده همیشگی اوراق - زونکن اداری

زونکن لبه فلزی برای شرکت ها مناسب اند؟

زونکن لبه فلزی همانطور که از اسمش پیداست لبه های آن ها فلزی است و مثل دیگر زونکن هایی که دارید لبه های آن ها در اثر استفاده ی طولانی مدت از بین نمی رود و مقوای درون آن بیرون نمی زند.

البته نمی توان از استحکام بالای روکش آن که از جنس پی وی سی است گذشت ، این نوع روکش برای زونکن های لبه فلزی می تواند بسیار مناسب واقع شود و میتوانید به راحتی از آن ها برای سال های سال استفاده کنید.

همچنین زونکن های لبه فلزی برای شرکت ها بسیار مناسب اند چون با خرید عمده زونکن در این مدل میتوانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و لازم نباشد هر لحظه به فکر خرید زونکن باشید.

به هیچ وجه رنگ و روی آن از بین نمی رود و می توانید با استفاده از رنگ های متفاوت اتاق بایگانی شرکتتان را زیبا کنید و از حالت یکنواختی که در روحیه ی مسئول اتاق بایگانی هم تاثیر می گذارد خلاص شوید.

به عنوان یکی از محصولات تک تحریر با نام زونکن A4 گالینگوری تیگل دار 50 میلی متر A1102 دارای خصوصیات زیر است که شما با مطالعه ی موارد زیر قطعا بیشتر آشناییت پیدا خواهید کرد :

سطح خارجی با روکش PVC طرح کتان و رویه داخلی لامینه شده با طرح ایندکس دار.
قفل فولادی خارجی طرح شطرنجی
دارای تیگل و لبه محافظ و حلقه انگشتی
ارتفاع 32 سانتیمتر
عرضه شده در 18 رنگ متنوع و زیبا

روش هایی برای انتخاب درست زونکن

اولین چیزی که در خرید عمده زونکن باید مورد بررسی قرار دهید اندازه ی زونکن است یعنی چی؟ همانطور که میدانید زونکن اداری دارای اندازه های مختلف A3 ، A4 ، A5 هستند و عمده ترین اندازه هایی که برای خرید آن استفاده می شود A4 و A5 است یعنی این دو اندازه پر مصرف ترین ها محسوب می شود.

با انتخاب درست و دقیق اندازه آن می توانید از اوراق مورد نظرتان در اندازه های متفاوت محافظت کنید و دیگر صدمه نبینند. به عنوان مثال برای نگهداری نقشه ها که معمولا در اندازه ی A3 هستند بهتر است زونکن در همین اندازه تهیه کنید و اینکه برای نگهداری فاکتورها و قبوض هم می توانید اندازه ی A5 را انتخاب کنید هرچقدر زونکن را متناسب با اوراق انتخاب کنید در زمینه ی نگهداری آن ها هم موفق تر خواهید بود.

میزان ظرفیت از جمله عوامل دیگری است که به شما کمک می کند زونکن مورد نیازتان را خریداری کنید. ظرفیت زونکن ها بستگی به شما دارد که چقدر اوراق در دفاتر بایگانی شما وجود دارد و میخواهید آن ها را بسته بندی کنید.

ظرفیت زونکن اداری و زونکن های دیگر عموما  4 و 8 سانتی متر است که ظرفیت هر کدام با هم متفاوت است پس اول نیاز خود را بسنجید و سپس با مرکز فروش زونکن تماس بگیرید و سفارش خود را به آن ها اعلام کنید.

پیشنهاد مطالعه : 

زونکن اداری محافظ اوراق مهم

دسته بندی اسناد با زونکن

زونکن نگهدارنده همیشگی اوراق - زونکن
انواع زونکن را از ما خریداری کنید!

هر نوع زونکن که می خواهید خریداری کنید بهتر است از شرکتی که در این زمینه فعالیت مستمر دارد و تجربه ی آن ها بسیار زیاد است ، سفارش دهید.

تولید کننده انواع زونکن اداری تک تحریر که اسمش را از سال های قبل شنیده اید و بسیار معروف است ، از کیفیت زونکن های آن هم مطمئنا آگاهی دارید و میتوان گفت که به عنوان بهترین شرکت برای خرید زونکن به شما می رود.

شما هم برای خرید زونکن با کیفیت و با قیمت مناسب می توانید با شرکت تولید کننده زونکن تک تحریر در ارتباط باشید برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره حتما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.