زونکن مهمترین جزء بایگانی

Home » مقالات » زونکن مهمترین جزء بایگانی
زونکن مهمترین جزء بایگانی - زونکن اداری
زونکن مهمترین جزء بایگانی - زونکن اداری

زونکن مهمترین جزء بایگانی

زونکن مهمترین جزء بایگانی محسوب می شود و اگر این جزء مهم در اتاق بایگانی موجود نباشد نمیتوان اسم آن را اصلا بایگانی گذاشت اسمش را باید اتاق برگه ها در نظر گرفت چراکه هیچ دسته بندی خاصی در آن دیده نمی شود بنابراین زونکن برای دسته بندی برگه ها مورد استفاده قرار میگیرد و میتوان یک اتاق بایگانی با نظم و ترتیب خاصی را داشته باشیم.

اتاق بایگانی هر شرکت را میتوان انبار مهماتی از اطلاعات مهم دانست چراکه باید همه ی مدارک مهم و غیر مهم دسته بندی شده شود تا افراد شرکت هر موقع احتیاج به برگه ای داشته بانشد نیاز نباشد تمام اتاق را بهم بریزند به راحتی پیدا کنند و خارج شوند.

بایگانی با زونکن بهترین راه حل است!

خرید زونکن با قیمت مناسب میتواند راه حل مناسبی برای نگهداری آسان و مرتب برگه های مهم و غیر مهم شرکت باشد و از همه مهمتر دسترسی سریع به برگه هاست که از اهمیت بالایی برخوردار میباشد چراکه هیچ اتلاف وقتی به منظور پیدا کردن اوراق مورد نظر نخواهیم داشت.

همچنین استحکام و دوام بالای زونکن ها ضامن سالم ماندن اوراق شما خواهد بود چراکه در هر زونکن اداری حدود 600 برگه و حتی بیشتری را میتوانیم نگهداری کنیم و این مقدار از برگه ها بستگی به سایز زونکن دارد که در چه ابعادی باشد.

سلامت برگه های مهم شرکت را از زونکن بخواهید چراکه کارش را به نحو احسنت انجام می دهد و لازم نیست مثل روش های قدیمی از بند یا کش برای دسته بندی استفاده کنید هم اوراق و اسناد مهم خراب می شوند هم اینکه ممکن است آن ها گم شوند و اینکه مسئول بایگانی برای دسته بندی و یافتن آنها خسته می شود و همین خستگی کارش را خراب می کند.

پس بهترین راه حل خرید عمده زونکن است چراکه میتواند به شما اتاق بایگانی با نظم و ترتیب خاصی ارائه کند.

مطالب پیشنهادی : 

زونکن های مختلف برای موضوعات مختلف

ابعاد زونکن اداری

مقاومت بالای زونکن تضمین سلامت اوراق

اگر میخواهید اوراق هایی که نیاز دارید سالهای سال سالم بماند بدون اینکه لکه ای روی آن بیفتد زونکن میتواند این مورد را برای شما تصمین کند.

زونکن در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارد پس با خرید زونکن اداری میتوانید برگه ها و اسناد مهم شرکتتان را سالم نگه دارید ، البته خرید زونکن مقاوم بستگی به این موضوع دارد که از کدام شرکت خرید زونکن را انجام می دهید.

هرچقدر ساختار زونکن با کیفیت باشد صد در صد مقاومت آن هم بالا می رود مقاومتش هم افزایش یابد سلامت اوراق شما تضمین می شود.

اگر در خرید زونکن اداری خود دقت بالایی داشته باشید میتوانید به راحتی اتاق بایگانی داشته باشید که اسناد و مدارک را به بهترین شکل ممکن نگهداری می کنید. همانطور که ذکر کردیم زونکن از اجزاء اصلی اتاق بایگانی محسوب می شود.

زونکن مهمترین جزء بایگانی - خرید عمده زونکن

نکاتی که در خرید عمده زونکن باید در نظر بگیرید!

یکی از مهمترین نکاتی که بای خرید عمده زونکن در نظر بگیرید موادی که برای ساخت زونکن به کار رفته است از چه نوعی است؟ چون مواد مورد استفاده برای ساخت آن بر کیفیتش تاثیر بسیار زیادی می گذارد. امروزه زونکن در اجناس مختلف وجود دارد که میتوان به زونکن های پلاستیک ، مقوایی ، چوبی ، چرمی و ورنی اشاره کرد.

زونکن هایی که از جنس مقوا و پلاستیک هستند نسبت به زونکن های دیگر محبوبیت بیشتری دارند. همانطور که میدانید نمیتوان وجود زونکن در بایگانی را بی اهمیت دانست بنابراین باید یکی از انواع زونکن ها را برای بایگانی اسناد و مدارک شرکت خود انتخاب کنید اگر هم نمی دانید چه نوعی برای شما مناسب تر است با ما تماس بگیرید تا بهترین زونکن اداری را به شما پیشنهاد کنیم. البته خودتان هم میتوانید با در نظر گرفتن محیط مربوطه برای خرید زونکن اقدام کنید.

از دیگر نکات مهم برای خرید زونکن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

سایز زونکن ، حلقه ی قفل ، لبه های فلزی زونکن ، حلقه ی زونکن

همانطور که گفتیم اهمیت زونکن در بایگانی بسیار زیاد است و از آنجا که میتوانید روی زونکن برچسب بزنید و دسته بندی را به صورت دقیق و با روشی صحیح انجام دهید میتوانید دسترسی را برای افراد شرکت آسانتر و سریع تر کنید.

پیشنهاد مطالعه : 

زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن

زونکن اداری مناسب و ویژگی های آن

زیبایی قفسه های بایگانی با زونکن های رنگارنگ

زونکن مهمترین جزء بایگانی در انواع و اقسام رنگ ها وجود دارد از این رو میتوان برای نشانه گذاری محتوای هر زونکن رنگی متفاوت استفاده کنید. تا اینجا متوجه شدید که زونکن در اتاق بایگانی هر شرکتی چقدر مهم است چراکه میتوانید با استفاده از زونکن در رنگ های مختلف به اتاق بایگانی زیبایی خاصی به محیط بدهید و اینکه در پیدا کردن اسناد مهم و غیر مهم سریعتر انجام  شود.

اگر از اینکه اتاق بایگانی ساده ای دارید و میخواهید محیط آن را زیبایی خاصی بدهید لازم نیست هزینه ی زیادی بکنید چراکه با انتخاب زونکن های رنگارنگ به راحتی میتوانید قفسه ها را زیبا کنید اتاق را از سادگی در بیاورید. خلاصه با خرید عمده زونکن اداری با یک تیر چند نشان می زنید و از همه مهمتر میتوانید اسم و تبلیغات شرکت را روی زونکن چاپ کنید.

[vc_mad_products type=”” columns=”3″ items=”3″ show=”” show_children_categories=”1″ title=”محصولات زونکن تک تحریر”]

برای خرید زونکن آماده اید ؟

برای خرید زونکن با کیفیت بهتر است همیشه بهترین و با سابقه ترین تولید کننده ها را انتخاب کنید. شرکت ما با سالها سابقه در زمینه تولید انواع زونکن آماده ثبت سفارشات شما و فروش زونکن می باشد. برای بازدید از محصولات ما میتوانید روی لینک زیر حتما کلیک کنید. تولید کننده زونکن تک تحریر به عنوان بهترین تولید کننده با تجربه محسوب می شود با خیال راحت از ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.