زونکن مدارک حسابداری

Home » مقالات » زونکن مدارک حسابداری
زونکن اداری تک تحریر

زونکن مدارک حسابداری یکی از لوازم مهم یک حسابدار است. هرچند بایگانی کردن مدارک حسابداری ربطی به حسابدار ندارد و معمولا توسط مسئول دفتر یا مسئول بایگانی انجام میشود. اما شما به عنوان یک حسابدار با بایگانی مدارک دسترسی خود را به آنها آسان تر میکنید. چون بیشتر در جریان ریز مسائل حسابداری و شیوه بایگانی اسناد و مدارک هستید. در حقیقت خرید زونکن سلیقه یک حسابدار را در تحریر و بایگانی کردن دفاتر و مدارک حسابداری نشان میدهد.

بدون زونکن اداری، بی نظم بودن حسابدار مشخص میشود. چون منجر به گم شدن مدارک یا نامرتب بودن آنها میگردد. اما حسابدار منظم و حرفه ای باید به گونه ای عمل کند که با دیدن بایگانی او متوجه مرتب و یکدست بودن مدارک بشویم. معمولا دفاتر ضمیمه هم دارند و باید روی هر زونکن ذکر شود که مربوط به کدام دسته از مدارک است.

مرتب سازی مدارک مواردی چون، برگه های مالیات، رسید حقوق و دستمزد، بمیه و دفاتر را در بر مگیرد. بهتر است هرکدام از این مدارک رویه مشخصی برای بایگانی داشته باشد و در زونکن های متفاوت و مرتبط دسته بندی و مرتب شود. برای قراردادن مدارک در زونکن اداری میتوانید هم اقدام به پانچ آنها نمایید و هم آنها را در کاور به صورت دسته بندی شده بایگانی کنید. کاور ها معمولا سایز استاندارد A4  دارند و برای قرار گرفتن در زونکن کار شما را راحت تر میکنند.

برای مطالعه بیشتر :

زونکن اداری و شرکتی

بایگانی مرتب با زونکن

برای دیدن محصولات میتوانید به صفحه فروشگاه تک تحریر مراجعه کنید و زونکن مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

زونکن مدارک حسابداری تک تحریر

زونکن اداری و مناسب بایگانی حسابداری

اگر مدارک شما انباشته شده و با انبوهی از اوراق روبرو هستید بهترین راه خرید زونکن است. اگر در خانه یا محل کارتان تعداد زیادی برگه دارید و همیشه زمان زیادی را به جست و جو در میان آنها میگذرانید بهتر است با تهیه زونکن مدارک حسابداری خود را از سردر گمی نجات دهید. زونکن ها سایزهای مختلف و در عین حال استاندارد دارند که میتوان آنها را برای استفاده های مختلف انتخاب کرد.

بایگانی مدارک در زونکن آنها را از نم و رطوبت، پوسیدگی و گم شدن محافظت میکند. اگر برای بایگانی خود از زونکن لبه فلزی استفاده کنید بهینه تر هم خواهد بود. زیرا به مرور زمان و با برداشتن و کشیده شدن زونکن هرگز لبه آن آسیب نخواهد دید. عمر کالا در این حالت بیشتر است و از بین نمیرود. مدارک شما در زونکن تا مدت ها سالم و مرتب خواهند ماند و از این بایت دیگر نگرانی نخواهید داشت.

زونکن ها دارای عطف مشخص و مختلف هستند. برای بایگانی تعداد زیاد اوراق نگران نباشید زیرا عطف 8 سانتی زونکن امکان بایگانی حدود 600 برگه را به شما خواهد داد. قفل زونکن ها فلزی و ضد زنگ هستند و به راحتی امکان باز و بست کردن انها وجود دارد. دو سر قفل زونکن اداری به آسانی باز و بست میشود و خیلی خوب چفت میگردد. در نتیجه اسناد سالم و مرتب باقی میماند.

زونکن مدارک حسابداری تک تحریر زونکن اداری

معیار انتخاب یک زونکن مناسب چیست؟

از مهمترین و اساسی ترین ابزار برای بایگانی زونکن ها هستند. به دلیل کاربرد زیاد مرتب شاهد هستیم که انوع زونکن ها با مدل های جدید ساخته میشوند و مورد استفاده قرار میگیرند. اما معیار انتخاب زونکن خوب چیست؟

قابلیت های یک زونکن در حقیقت ویژگی های آنرا بیان میکند. جنس جلد زونکن ها از پروپلین و مواد ضدآب است. از این جهت زونکن در محیط های گرم و مرطوب مقاوم است و وآسیب نمیبیند. برای زونکن اداری و بایگانی اسناد این ویژگی بسیار مورد توجه خواهد بود.

حلقه های زونکن هم به شکل آرک هستند و حجم وسیعی از اوراق را نگهداری میکنند. برای زونکن مدارک حسابداری و حفاظت بیشتر و امنیت اوراق زبانه هایی روی جلد تعبیه شده است که اصطلاحا به آن تیگل یا رادو میگویند. تیگل بدنه زونکن را با قفل آن چفت میکند و مانع از افتادگی و شل شدن زونکن میشود.

روی جلد زونکن حلقه انگشنی وجود دارد که دسترسی به آن و بیرون کشیدن از بایگانی را راحت تر کرده است. برای بایگانی مدارک اداری میتوانید اقدام به خرید عمده زونکن بنمایید. به این ترتیب هزینه برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. برای زونکن رنگ های متنوعی وجود دارد که امکان طبقه بندی اسناد و مشخص کردن پروژه ها را به شما میدهد. شما میتوانید بر اساس نیازتان اقدام به خرید زونکن اداری نمایید.

زونکن اختصاصی یا تبلیغاتی چیست؟

بسیاری شرکت ها برای شرکت در نمایشگاه ها و یا معرفی کالا و خدمات خود اقدام به چاپ کاتالوگ مینمایند. اما در مواردی حجم کاتالوگ زیاد است و نمیتوان آنرا تهیه نمود. در این صورت زونکن تبلیغاتی یک جایگزین مناسب برای کاتالوگ محسوب میشود. به راحتی میتوانید برگه های کاتالوگ را درون زونکن جا بدهید و امکان کم و زیاد کردن برگه ها نیز وجود دارد. اگر محصول جدیدی به خط تولید یا بخش فروش شما اضافه شد، در زونکن امکان افزایش برگه به راحتی وجود دارد.

شما میتوانید اقدام به چاپ نام و لوگوی خود روی زونکن نمایید. این قابلیت زونکن شما را منحصر به فرد و اختصاصی مینماید. طرح جلد زونکن اختصاصی شامل نام برند شما است و امکان چاپ را برای شما آسان کرده است. زونکن ها به دلیل این قبیل ویژگی ها، کاربرد های متفاوتی دارند و بایگانی را به هر شکلی آسان نموده اند.

برای مطالعه بیشتر :

ویژگی های زونکن فانتزی

زونکن مدارک حسابداری

خرید زونکن برای مدارک حسابداری

همانطور که گفته شد زونکن ها از بههم ریختگی و گم شدن اوراق اداری مهم جلوگیری میکنند. با خرید زونکن مدارک حسابداری میتوانید اوراق را به صورت سازماندهی شده و مرتب در بایگانی خود داشته باشید. اما کیفیت زونکن و دوام آنرا هم نباید نادیده گرفت. زونکن بادوام و زیبا را از تک تحریر سفارش دهید. برای ثبت سفارش و استعلام قمیت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. چاپ تک تحریر با سابقه و مطمئن در زمینه تولید انواع زونکن فانتزی، زونکن سه گوش و جامجله ای آماده پذیرش سفارشات شما می باشد.

3 Replies to “زونکن مدارک حسابداری”

  1. اداره

    پاسخ دادن

    قیمت زونکن در اندازه ی آ4 چقدره؟

    1. فرحزادی

      پاسخ دادن

      سلام ، با شماره ی 02155254423 تماس بگیرید.

  2. محنا

    پاسخ دادن

    حسابدار ها واقعا مشکل بزرگی با برگه ها دارن زونکن این مشکل به راحتی برطرف کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.