زونکن بهترین وسیله بایگانی

Home » مقالات » زونکن بهترین وسیله بایگانی
زونکن بهترین وسیله بایگانی
زونکن بهترین وسیله بایگانی

زونکن بهترین وسیله بایگانی

زونکن بهترین وسیله بایگانی و ذخیره سازی برای مدارک است. سوابق و مدارک از جنس کاغذ هستند و کاغذ هم به آسانی در برابر رطوبت و گرما یا فشار از بین میرود. اما زونکن اداری تحت تاثیر نور و گرما مقاومت میکند و از این جهت محل خوبی برای نگه داری کاغذها خواهد بود.

این ها تنها مربوط به نگرانی ما در برابر آسیب ها و تغییرات هوا است. اما میتوان با نگه داشتن کاغذ در زونکن مناسب و در محل مناسب آنها را از این تغییرات و تاثیرات حفظ کرد.

جلد زونکن ها از مقوای چند لایه است و بسیار محکم ساخته شده می باشد. اما برای برداستن و گذاشتن آسان تر زونکن داخل قفسه روی عطف آن یک سوراخ در نظر گرفته شده است. زونکن ها از مواد مقاوم ساخته شده اند و بنابراین محل خوبی برای نگه داری مدارک می باشند.

داخل زونکن با روکش وینیل پوشانده شده و مانع از ایجاد خط و خش روی زونکن خواهد شد. معمولا پرونده ها در اکثر ادارات داخل زونکن نگه داری میشوند و به این ترتیب یافتن انها راحت تر خواهد بود. زیرا امکان دسته بندی و مشخص کردن عنوان روی آنها وجود دارد.

زونکن بهترین وسیله بایگانی - زونکن تک تحریر

ویژگی های یک زونکن مرغوب چیست ؟

زونکن اداری مرغوب باید از مواد کناسب تولید شود و داخل و روی جلد ان روکش داشته باشد. روکش وینیل برای زونکن ها باعث میشود تا عمر این وسیله بیشتر شود و شما بتوانید برای مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

روکش زونکن مانع از ایجاد خط و خش روی آن خواهد شد و در نتیجه تماس وسائل نوک تیز آسیبی به آن نخواهد رساند. معمولا پرودنه ها و مدارک مهم داخل زونکن نگهداری میشوند و از این جهت مهم است که شما یک محصول باکیفیت از ان را خریداری کنید.

بهتر است پیش از بایگانی کردن کاغذها، داخل زونک را تمیز کنید. میتوانید بابت دوام زونکن مطمئن باشید. زیرا جلد آنها قابل شست و شو می باشد و به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز خواهد شد.

لبه های بیرونی زونکن ممکن است در برخی از مدل ها و طرح هاف با فلز پوشانده شود. در این حالت زونکن لبه دار دوام بیشتری خواهد داشت و در اثر کشیده شدن روی قفسه و میز مقوا از هم باز نمیشود.

تنوع رنگی خوبی برای زونکن وجود دارد و این مزیت انرا بین مردم محبوب تر کرده است. میتوانید از این ویژگی برای دسته بندی مدارک هم استفاده کنید و هر رنگ را برای یک دسته بندی در نظر بگیرید.

علاوه بر این میتوانید رنگ و طرح دلخواه خود را روی زونکن داشته باشید. امکان چاپ طرح و لوگوی شما روی زونکن وجود دارد تا انرا برای شما تبدیل به یک محصول سفارشی کند. در اصطلاح به این زونکن ها ” زونکن سفارشی ” میگویند.

با وجود مجموع این مزایا و ویژگی ها زونکن بهترین وسیله بایگانی است و میتواند نیاز شما را برای انواع دسته بندی مدارک و کاغذ در هر محلی از اداره تا منزل تامین کند. تنها کافی است نیاز خود را بدانید و این محصول را سفارش دهید.

موارد استفاده از زونکن چیست ؟

حتما تا اسم زونکن می آید شما به یاد بایگانی ادارات و یا مدارس میافتید. اما استفاده از این محصول تنها به این مکان ها ختم نمیشود. خیلی از مردم ممکن ایت به دسته بندی کاغذ هایشان نیاز داشته باشیند و از این جهت تصمیم به خرید زونکن بگیرند.

زونکن در ابعاد و اندازه های مختلف میتواند تمام مدارک شما اعم از مدارک تحصیلی، مدارک مزایده و مناقصات اداری، جزوه های دانشگاهی و مواردی دیگر را دسته بندی کند.

شما حتی میتوانید CD های و فیلم های آموزشی، عکسها و آلبوهای چرینت شده و چاپ شده و هر مورد دیگری که میاز به نگه داری دارد را در زونکن بگذارید. پس زونکن بهترین وسیله بایگانی برای هرجایی و هر محلی خواهد بود و شما میتوانید برای هر منظوری از آن استفاده کنید.

هدف اصلی استفاده از این وسیله دسته بندی و ایجاد دسترسی آسان به مدارک خواهد بود تا بتوانید هرچه سریعتر و بهتر کاغذ خود را بیابید. استفاده از زونکن ها سابقه تاریخی زیادی دارد و حتی با وجود ظهور تکنولوژی و بایگانی در کامپیوترها این کار منسوخ نشده و زونکن جایگاه خود را حفظ کرده است.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

کاربردهای متفاوت زونکن
فواید بایگانی در زونکن ها
خرید زونکن و مزایای آن

زونکن بهترین وسیله بایگانی - خرید زونکن

فروش عمده زونکن را از ما بخواهید !

برای ادارات و سازمان ها خرید عمده زونکن مقرون به صرفه خواهد بود، زیرا هزینه های بایگانی را در طولانی مدت کاهش میدهد. از این رو پیشنهاد ما خرید این محصول به صورت یکجا و عمده است.

شما میتوانید از انواع محصولات شرکت تک تحریر بازدید کنید و زونکن مورد نیاز خود را بر اساس سلیقه و قیمت انتخاب نمایید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر در مورد فروش و استعلام قیمت زونکن ها ارتباط با همکاران ما از طریق لینک زیر وجود دارد. سابقه ما درتولید انواع زونکن ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.