زونکن اداری و کاربرد آن

Home » مقالات » زونکن اداری و کاربرد آن
زونکن اداری و کاربرد آن
زونکن اداری و کاربرد آن

زونکن اداری و کاربرد آن

زونکن اداری و کاربرد آن برای برخی از شرکت ها و ادارات فراتر از وسیله ای جهت بایگانی است و میتواند کاملا تخصصی طراحی و استفاده شود. برخی شرکت های دولتی یا خصوصی از زونکن ها برای معرفی پروژه جهت شرکت در مناقصه، یا جمع بندی پروژه های قبلی استفاده میکنند. در این حالت زونکن یک پکیج کامل است از تمام مشخصات و پروژه ها و رزومه شرکت تا بتواند هرچه بهتر به کمک شرکت بیاید.

میتوانید برای این نوع از زونکن اداری چاپ انجام دخید. به این معنی که عکس اختصاصی از پروژه یا هر عنوان دیگری را بعد از چاپ داخل کاور آن قرار دهید و این نشان شرکت و سازمان شما باشد. اگر تیزر تبلیغاتی برای مجموعه تهیه کرده اید، روی لوح فشرده داخل کاور قرار خواهد گرفت و حالا شما یک پکیج برای ارائه رزومه و معرفی خود خواهید داشت.

این محصول به دلیل داشتن جلد مشمایی از جهتی وسیله خوبی جهت گذاشتن عکس و نماد شماست و از جهتی باید در مراقبت از آن دقت کنید. زیرا در جوار حرارت میتواند بسیار اسیب پذیر باشد. علاوه بر این تماس با وسیله های زبر و برنده میتواند جلد زونکن را خراب کند و به آن آسیب برساند. اما این در هر صورت یک زونکن سفارشی است و در موارد زیادی میتواند مورد استفاده شما قرار بگیرد. جلد این زونکن از مقوا است و تعداد زیادی کاغذ را میتوانید در ان جا دهید و از ماندگاری انها مطمئن باشید. به دلیل صحافی عمودی و قرار گرفتن آن داخل قفسه میتواند به مرور آسیب ببیند. از این جهت میتوان در لبه ها فلز به کار برد تا دوام انرا در استفاده مدام بیشتر کند. به این نوع از زونکن های اداری، زونکن لبه دار هم گفته میشود.

مزیت چاپ زونکن سفارشی چیست ؟

برای اکثر اداره ها و سازمان ها همانطور که گفته شد زونکن اداری و کاربرد آن متفاوت است و میتواند جهت معرفی به کار برود. به جز این مورد کاربرد دیگر این نوع زونکن ها جایگزینی به جای کاتالوگ است. اگر صاحب یک کارخانه بزرگ و تولیدی باشید و یا حتی وارد کننده معتبر در هر زمینه ای نیاز به معرفی کالا ها و خدمات خود خواهید داشت.

پس حتما نیاز دارید تا فهرستی مرتب به همراه مشخصات و اطلاعات فنی از کالاها داشته باشید و در معرفی به متشری از آن استفاده کنید. مصرف کاتالووگ های قطور دشوار است و میتواند زحمت زیادی برای جابجایی داشته باشد. صحافی انها نیز دشوار است و در حمل نیز سنگین هستند. از این جهت برخی از مدیران ترجیح میدهند تا زونکن اداری را به صورت سفارشی جایگزین این کاتالوگ ها کنند.

زونکن اداری و کاربرد آن - تک تحریر

به جز این موارد مزیت دیگر زونکن این است که هر زمان بخواهید میتوانید کاغذی را به آن اضافه یا کم کنید و در طراحی و چیدمان تغییر دهید بدون اینکه هزینه صحافی داشته باشد. مجموع این ویژگی ها زونکن را محبوب و پرطرفدار کرده است و آنرا پرکاربرد تر از قبل بین مدیران مورد استفاده قرار میدهد.

با خرید زونکن میتوانید به آسانی به مدارک خود سر و شکل رسمی بدهید و بسیار آسان تر و بهتر در رسیدن به اهداف خود موفق عمل کنید. ابعاد این زونکن ها عموما متناسب با کاغذهای رایج و مورد استفاده در ادارات است اما میتوانید در ابعاد A3 نیز آنها را داشته باشید. همه چیز بسته به سلیقه و نیاز شما خواهد بود.

انواع دیگر زونکن اداری

نوع دیگر پر کاربرد زونکن ها در ادارات و سازمان ها، زونکن با روکش کتان است. این وسیله به شما اجازه میدهد تا اسناد را با سایزهای مختلف در آن بایگانی کنید و در زمان لازم به آنها دسترسی داشته باشید. زونکن اداری و کاربرد آن بیشتر به این منظور است تا دسته بندی هر نوع مدرکی را راحت کنذ.

نشان کردن و مشخص کردن عنوان ها نیز به وسیله برچسب یا لیبل ممکن میشود که بتوانید در زمان لازم انها را پیدا کنید. مدیریت مدارک و یافتن به موقع آنها برای هرکسی مهم است. با وجود اینترنتی شدن کارها اما هنوز هم ما نیاز به نگهداری اوراق داریم و از این جهت لازم است تا بتوانیم همه چیز را مرتب و منظم دسته بندی کنیم و به موقع بیابیم.

زونکن ها به شما امکان دسته بندی هر چیزی را میدهند و از این جهت هر دوره ای کارکرد خود را حفظ کرده اند. میتوانید به آسانی عکس ها، نقشه ها، قبوض و حتی جزوه های درسی را هم در زونکن بگذارید. تنها کافی است اوراق پانچ شده و سپس داخل زونکن قرار بگیرند.

باز و بست کردن زونکن ها هم امروز با وجود اهرم راحت تر شده و تنها کافی است انتهای اهرم را فشار دهید و زونکن را باز کنید. علاوه بر این روی جلد زونکن شکاف هایی قرار دارد که حلقه و جلد را به هم محکم میکند و مانع از بهم ریختن کاغذ ها و اوراق خواهد شد. به این شکاف ها اصطلاحا تیگل میگویند که بر دوام کاغذ و زونکن اضافه میکند.

زونکن اداری

خرید زونکن اداری را از تک تحریر انجام دهید !

اگر برای اداره و سازمان خود به دنبال کاهش هزینه ها و خرید مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما خرید عمده زونکن است. برای مشاهده انواع محصولات ما و انتخاب بین انها میتوانید از طریق لینک زیر به فروشگاه تک تحریر بروید و زونکن مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین جهت سفارش و استعلام قیمت امکان تماس با همکاران ما از طریق لینک زیر فراهم شده است. سابقه ما در تولید ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود تا رضایت و دوام بایگانی شما را تامین نماید.

[vc_mad_products type=”” columns=”3″ items=”9″ show=”” title=”از محصولات ما دیدن کنید …”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.