زونکن اداری برای انواع بایگانی ها

Home » مقالات » زونکن اداری برای انواع بایگانی ها
زونکن اداری برای انواع بایگانی ها
زونکن اداری برای انواع بایگانی ها

زونکن اداری برای انواع بایگانی ها

بسیاری از دفاتر، مدارس و خانواده ها مجموعه زیادی از کاغذ را دارند که باید مرتب شود. اما لزوما به طور مرتب دسته بندی نمیشود و در مواقع مورد نیاز در دسترس نیست. این جایی است که لزوم وجود زونکن اداری برای انواع بایگانی ها حس خواهد شد.

زونکن ها در حقیقت یک آرشیو همیشه در دشترس را برای شما ایجاد میکنند. این وسیله نگه دارنده خوبی برای کاغذ ها در تعداد بالاست و اغلب به صورت عمده خریداری میشود. به این ترتیب میتواند مجموعه بزرگی از اسناد را برای استفاده در دفعات بعدی در بایگانی قرار بگیرند.

زونکن های اداری به عنوان یک محافظ همیشگی برای بایگانی شناخته میشوندو معمولا روکش های محکمی دارند و برای انواع بایگانی در ادارات مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین در خانه هم میتوانید برای دسترسی آسان به اسناد و قبوض از این وسیله استفاده کنید.

برای دسترسی آسان تر به مدارکی معمولا به آنها نیاز دارید میتوانید روی زونکن را با برچسب مشخص کنید. مشخص کردن عنوان زونکن و مدارک داخل آن به شما کمک میکند تا در صورت نیاز دسترسی آسان تری داشته باشید.

مشخصات زونکن اداری مناسب 

? صحافی استاندارد و سالم

? پوشش سفت و بادوام

? وجود محلی برای لیبل روی عطف زونکن

? تنوع در رنگ بندی برای دسته بندی موضوعات مختلف

? صحافی محکم برای نگهداری تعداد زیادی کاغذ

? حلقه های فولادی محکم

هدف از خرید زونکن چیست؟

زونکن اداری برای انواع بایگانی ها مورد استفاده است و نیاز شما را به بایگانی مرتب و دسترسی آسان رفع خواهد کرد. اما لازم است تا پیش از خرید حتما نوع نیازتان را شناسید. ما انواع مختلفی از زونکن را تولید میکنیم که دست مشتری را در انتخاب باز میگذارد.

به عنوان اولین نکته مورد توجه باید عطف زونکن مناسب باشد. زونکن ها معمولا بین 200 تا 700 برگه را در خود جای میدهند و عطف آنها بر این اساس متفاوت است. پس باید نیاز خود را برای بایگانی بشناسید و سپس خرید کنید.

ممکن است زونکن اداری برای شما جهت دسته بندی گزارش ها و مدارک استفاده شود. یا برای دسته بندی کردن تکالیف فرزندتان اقدام به خرید زونکن کنید. زونکن های اداری معمولا توسط حسابداران و مدیران مالی مورد استفاده قرار میگیرند.

اصولا این وسیله روشی ایده آل برای بایگانی کردن کاغذ و مدارک مالی است. زیرا روی هر زونکن با موضوع مربوط به مدارک مشخص میشود. علاوه بر اینکه این وسیله به اسانی قابل حمل است. میتوانید به دفعات انرا جابجا کنید و به آسانی مدارک را ورق بزنید.

معمولا افراد برای مقاصد مختلفی زونکن ها را خریداری میکنند. اما مهم است که نیاز خود را بشناسید تا بهترین محصول را برای ساماندهی و ذخیره اسناد انخاب نمایید. در حقیقت مدل های مختلفی از این وسیله وجود دارد که میتواند نیازهای متفاوتی را برطرف کند.

مطالب پیشنهادی :

جلوگیری از نابودی اطلاعات با زونکن
همه چیز درباره زونکن ها
ویژگی های یک زونکن خوب

کارایی زونکن اداری چیست؟

در هر جایی، دفتر کار، مدرسه یا خانه زونکن اداری برای انواع بایگانی ها میتواند مورد استفاده باشد. اما برای ادارات این وسیله صد در صد ضروری است. مانند مدادها و کاغذها، زونکن ها هم باید خریداری شوند و نیاز به آن برای هر اداره ای شدید است.

یکی ار متدوال ترین موارد استفاده از زونکن ها برای دسته بندی اسناد است و از این جهت نمیتوان کارایی زونکن را نادیده گرفت. این تصور اشتباه وجود دارد که همه زونکن ها یکسان هستند اما در واقع سبک های مختلف آن استفاده متفاوتی دارند.

به طور مثال زونکن های فانتزی فاقد لیبل هستند اما تنوع رنگی خوبی دارند. یا برای برخی زونکن ها جهت دوام بیشتر و محکم نگه داشتن کاغذ ها روی جلد ، تیگل تعبیه میشود. تیگل ها جلد را به حلقه محکم میکنند تا دوام و ماندگاری زونکن افزایش یابد.

زونکن اداری برای انواع بایگانی ها زونکن تک تحریر

برای یک دفتر شلوغ گاهی انواع زونکن مورد نیاز است تا همه چیز را درون خود ساماندهی کند. از قبوض و مدارک گرفته تا روزنامه و کاتالوگ را باید در این وسیله دسته بندی کرد. در غیر اسن صورت برای دسترسی به اوراق با چالش های زیادی رویه رو خواهید بود و بهم ریختگی زیادی را تجربه خواهید کرد.

دلیل مهم خرید انواع زونکن یک هدف ساده را دنبال میکند. در حقیقت این محصولات سبک هستند و به اسانی میتوانید آنها را جابجا کنید. همچنین قابل شست شو  می باشند و در برابر لکه و رطوبت مقاوم اند. چیز دیگری که زونکن ها را پرطرفدار و پر کابرد کرده است قیمت مناسب و مقرون به صرفه آنها است. با خرید تعداد زیادی از زونکن اداری میتوانید به میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

زونکن خرید زونکن

بهترین زونکن اداری را از ما بخواهید !

برای تامین بایگانی اداره و سازمان خود با ما تماس بگیرید و بهترین و باکیفیت ترین زونکن را از ما بخواهید. شرکت تک تحریر با سالها سابقه در زمینه تولید انواع زونکن تیگل دار، زونکن فانتزی، جامجله ای و … آماده تامین بایگانی شما مشتریان عزیز می باشد. برای استعلام قیمت و خرید همین حالا از طریق لینک های موجود در صفحه اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.