خرید زونکن و مزایای آن

Home » مقالات » خرید زونکن و مزایای آن
خرید زونکن و مزایای آن
خرید زونکن و مزایای آن

خرید زونکن و مزایای آن

خرید زونکن و مزایای آن میتواند برای هرکسی مورد استفاده باشد. چه دانشجو باشید، چه کارمند و چه خانه دار، شما نیاز به دسته بندی و بایگانی تعداد زیادی کاغذ و برگه دارید که از رطوبت و فشار در امان باشند. این وسیله به خوبی از کاغذهای ما مراقبت میکند و دسترسی به آنها را برای شما اسان تر مینمیاد.

فقط کافی است روی هر زونکن نام محتویات آن را درج کنید. به این منظور روی عطف آن محلی جهت چسباندن برچسب یا گذاشتن کاغذ وجود دارد تا کار شما برای یافتن مدارک آسان تر شود. میتوانید به راحتی نام دسته مدارک را بنویسید و روی آن بچسبانید.

شاید پیش از این گمان میکردید که زونکن تنها در ادارات قابل استفاده است یا آنرا در دفاتر کار دیده بودید. اما این طور نیست و این وسیله از هر کاغذی و به هر شکل و اندازه ای محافظت میکند. تنها کافی است مدل و سایز مناسب را تهیه کنید و سپس از بابت سلامت اوراق خیالتان راحت خواهد بود.

زونکن از هر نوعی در برار رطوبت و نم و فشار مقاوم است. پس میتوانید به راحتی بایگانی را در هر محلی در نظر بگیرید. همچنین که تنوع رنگی خوبی برای آن وجود دارد تا شما از بین آنها انتخاب کنید. این رنگ بندی میتواند به عنوان شیوه ای جهت دسته بندی زونکن ها هم استفاده شود.

برای خرید زونکن همیشه به دنبال بهترین تولید کننده باشید. در زیر لینک فروشگاه تک تحریر را قرار دادی متا از محصولات دیدن کنید و بتوانید مورد مناسب و مورد نیاز خود را در آن بیابید. بر اساس سایز و مورد استفاده میتوانید از میان محصولات انتخاب کنید.

مهمترین ویژگی های زونکن 

اگر تصمیم دارید که کاغذها را داخل زونکن قرار دهید تنها به یک دستگاه پانچ نیاز خواهید داشت. بعد از پانچ کردن، کاغذ در میان حلقه قرار میگیرد و میتوانید به آسانی آنرا ورق بزنید و یا خارج کنید.

حلقه های زونکن معمولا دو یا چهار عدد است و از جنس فلز آلومینیوم می باشد. این حلقه ها محکم و بادوام هستند و هرگز بر اثر فشار آسیب نخواهند دید. بهتر است پیش از خرید حتما به عطف زونکن ها توجه کنید.

اندازه و عطف زونکن اداری برای بایگانی ها معمولا 7.5 سانت است تا تعداد بیشتری کاغذ را در خود جای دهد. اما میتوانید برای مصارف دیگر اندازه های مختلف و باریک یا پهن تری را انتخاب کنید.

علاوه بر این اگر به استفاده روزانه از این وسیله نیاز دارید، میتوانید مدل ساده آنرا تهیه نمایید. برای بایگانی های طولانی مدت و دائمی معمولا مدل های محکم تر با جنس مقاوم انتخاب میشوند و دوام زیادی دارند. اما برای مصارف عادی و روزانه میتوان از زونکن اداری ساده هم استفاده کرد.

اگر میخواهید دسته کاغذها را بدون پانچ کردن در زونکن قرار دهید، میتوانید از کاورهای پلاستیکی به این منظور استفاده کنید. به این ترتیب کاغذ سوراخ نمیشود و سالم خواهد ماند. همچنین برای دسته بندی و جدا کردن دسته کاغذ ها در زونکن از دیوایدر استفاده میشود. دیوایدر مقواهای نازکی است که میتوانید روی لبه آن نام دسته مدارک را بنویسید.

خرید زونکن و مزایای آن - زونکن تک تحریر

قیمت زونکن چگونه تعیین میشود ؟

خرید زونکن و مزایای آن برای همه واضح است و البته این یک هزینه نیست. شما میتوانید با تهیه عمده این ابزار اداری، تا سالها از آن استفاده کنید. این وسیله از دوام کافی برخودار است و میتواند نیاز شما را برای سالهای زیادی تامین کند.

قیمت زونکن بر اساس مواد مود استفاده برای آن تعیین میشود که این مواد میتوانند متفاوت باشند. اغلب زونکن جلد مقوایی دارند و از مقوای چند لایه و محکم ساخته میشوند. اما زونکن های دیگر ممکن است از پلاستیک باشند که قیمت آنها به این دلیل متفاوت است.

اندازه و ابعاد زونکن بر اساس کاذغهای معمول مورد استفاده، در سایزهای A4 و A5 تولید میشود که این مورد هم بر قیمت تاثیر دارد. اما در نهایت عطف زونکن و اندازه ان میتواند تعیین کننده نوع مورد نیاز شما باشد .

میتوانید برای اوراق و مدارک اداری یا مناقصه ای از زونکن A4 و برای بایگانی قبوض اداری از زونکن A5 استفاده کنید. این وسیله  نیاز شما را تا سالها برای نگه داری از انواع کاغذ برطرف میکند و بسیار محکم و بادوام است.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

راه حل مشکلات بایگانی با زونکن
بایگانی مرتب با خرید زونکن
زونکن اداری و کاربرد آن

خرید زونکن و مزایای آن

فروش زونکن اداری را از تک تحریر بخواهید !

شرکت تک تحریر موفق در تولید انواع زونکن اداری باکیفیت می باشد که با بهترین مواد و متریال اقدام به تولید این وسیله کرده است. زونکن های تولید شرکت ما از مواد مرغوب و غیر بازیافتی ساخته شده اند و بخش عمده ای از نیاز بازار را برای نگه داری و بایگانی اوراق تامین مینمایند.

شرکت ها و ادارات و موسسات میتوانند برای خرید عمده زونکن به فروشگاه ما مراجعه کنند و یا از طریق لینک زیر با ما در تماس باشند. تولیدات ما کاملا با استاندارهای بازار هماهنگی دارد و بر این اساس تهیه شده است. سابقه ما در تولید ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود.

[vc_mad_products type=”” columns=”3″ items=”9″ show=”” title=”از محصولات تک تحریر دیدن کنید …”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.