خرید زونکن عمده و ارزان

Home » مقالات » خرید زونکن عمده و ارزان
خرید زونکن عمده و ارزان تک تحریر

خرید زونکن عمده و ارزان

خرید زونکن عمده و ارزان در انواع کوچک و بزرگ از ضرورت های بایگانی است. نگهداری اوراق و اسناد در زونکن برای دسته بندی دقیق و بررسی و دسترسی آسان به آنها می باشد. نمیتوان نقش زونکن را در مرتب سازی بایگانی نادیده گرفت و خرید زونکن در اول لیست ملزومات اداری برای هر سازمان و موسسه ای است.

زمانیکه خرید در تعداد بالا به صورت عمده صورت گیرد هزینه شما برای تامین ملزومات کاهش می یابد. برای مدیران و مسئولان بایگانی مهم و ضروری است تا هزینه ها را از ابتدا مدریت کنند. پس خرید عمده زونکن میتواند کار شما را آسان تر کند و تا میزان زیادی به بودجه بندی شما جهت دهد.

همچنین خرید زونکن به صورت عمده میتواند بایگانی منظم و یکدست برایتان داشته باشد. معمولا تورم در قیمت ها وجود دارد و خرید یکچا در تعداد زیاد و لازم میتواند شما را از افزایش قیمت های بعدی در امان نگه دارد. همینطور که جنس و شکل در زونکن برای بایگانی مهم است و بهتر است همه این ملزومات به صورت همزمان تهیه شوند.

خرید زونکن عمده و ارزان میتواند انواع زونکن را شامل شود. هر کدام از انواع زونکن که مورد نظر شما برای بایگانی باشد میتوانید در تعداد بالا خریداری کنید و تا مدت زیادی از خرید مجدد این محصول بی نیاز شوید. هرچند که کیفیت زونکن اداری بسیار بالاست و به مرور زمان و در اثر رطوبت یا گرما آسیب نخواهد دید.

خرید عمده زونکن

نکات مهم درباره زونکن ها 

در خرید زونکن عمده و ارزان هرگز دچار افت کیفیت یا ضرر نخواهید شد. زیرا این محصول در انواع مختلف با ویژگی های مشخص تولید میشود و تا مدت ها نیاز بایگانی شما تامین خواهد کرد. متعلقات زونکن مانند قفل فلزی، تیگل، لبه ها و جلد محکم و … همه از بهترین مواد تهیه میشوند و میتوانید در زمان خرید همه این ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

قفل زونکن محکم و با دوام است و معمولا از جنس قلز می باشد. قفل در زونکن نقش زیادی در ماندگاری آن دارد از اجزای اصلی زونکن ها به شمار میرود. قفل ها به آسانی باز و بست میشوند و هرگز در اثر استفاده زیاد آسیب نخواهند دید و کج یا شل نخواهند شد. مهم است که زونکن را از چه برند و چه شرکت تولیدی خریداری میکنید. زیرا در برخی زونکن ها به مرور مشکلاتی برای اجزای مختلف از جمله قفل پیش می آید.

بزرگترین نقش حلقه ها این است که امکان جابجایی برگه ها و کم و زیاد کردن آنها را به شما میدهند. هر زمان که نیاز داشتید میتوانید زونکن را باز کنید و اوراق را ورق بزنید با یکی از آنها را جدا کنید. این ویژگی قفل ها برای زونکن امکان استفاده به عنوان زونکن سفارشی یا اختصاصی را در جایگزینی کاتالوگ ایجاد کرده است.

حلقه های زونکن معمولا در تعداد دو یا چهار عدد برای انواع زونکن در نظر گرفته میشوند. لازم است تا برای قرار دادن کاغذها داخل این حلقه ها کاغذ را پانچ کنید. میتوانید از کاور پلاستیکی هم برای کاغذها استفاده کنید. برای انواع زونکن اداری امکان دسته بندی با دیوایدرها هم وجود دارد تا دسترسی را برای شما آسان نماید.

خرید زونکن عمده و ارزان

سایر ویژگی ها و امکانات زونکن 

زونکن در ابعاد و انواع مختلفی طراحی و تولید میشود. اندازه و سایز معمول برای زونکن ها مطابق کاغذهای اداری و اندازه A4 یا A5 است. اندازه لبه زونکن معمولا قدری بزرگ تر از کاغذ در نظر گرفته میشود تا بتواند از لبه های کاغذ محافظت کند. معمولا در بایگانی نیاز داریم تا زونکن را جابجا کنیم. از این جهت برای نوعی از زونکن قطعه فلز در لبه آن به کار میرود.

حضور این فلز در لبه زونکن دوام انرا بالا میبرد. به این نوع زونکن، زونکن لبه فلزی یا زونکن لبه دار گفته میشود. انواع دیگر زونکن بر اساس جنس جلد یا مورد استفاده دسته بندی میشوند. اکثر زونکن ها جلد مقوایی دارند و مقواها در چند لایه جلد زونکن را تشکیل میدهند.

رویه جلد زونکن در نوع براق انرا به زونکن فانتزی معروف کرده است که کابرد زیادی دارد. رنگ جلد زونکن برای دسته بندی بایگانی ویژگی جالب و جذابی است. هرچند برای دسته بندی محتوای زونکن ها میتوان از برچسب روی عطف آن هم استفاده کرد. به این شکل دسترسی و یافتن مدارک آسان تر خواهد شد.

خرید زونکن عمده و ارزان از نوع فانتزی کار شما را آسان میکند. زیرا ایده خوبی برای انوع بایگانی در سازمان هاست. ویژگی دیگر برای برخی زونکن ها وجود تیگل است که کار چفت کردن جلد و حلقه را انجام میدهد. زونکن تیگل دار از نوع پرکابرد و قدمی زونکن است که علاوه بر زیبایی کاربرد آنرا هم افزایش میدهد.

اما نوع جذاب و تقریبا جدید زونکن ها که امروزه جایگزین خوبی برای کاتالوگ های قطور شده، زونکن سفارشی است. شاید در فروشگاه ها و نمایشگاه ها این نوع زونکن را دیده باشید. چاپ زونکن تبیلغاتی یا سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه مشتری انجام میشود.

خرید زونکن عمده

خرید عمده زونکن را از تک تحریر بخواهید !

اگر برای بایگانی و دفتر خود به دنبال کاهش هزینه ها هستید بهترین کار خرید عمده زونکن است. به این ترتیب هزینه ها تا میزان زیادی کاهش می یابد و از تورم در امان خواهید بود. برای خرید و تامین زونکن بایگانی خود همین حالا با تک تحریر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. شرکت ما با سالها سابقه کالایی با کیفیت و تضمین شده برای شما تولید میکند. از طریق لینک زیر امکان تماس برای شما عزیزان فراهم گردیده است.

One Reply to “خرید زونکن عمده و ارزان”

  1. اسلامی

    پاسخ دادن

    خرید زونکن از تک تحریر واقعا تجربه خوبی بود. کیفیت محصولات عالیه . خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.