جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن

Home » مقالات » جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن
جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن

جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن برای کسانی که همیشه دغدغه ی این را دارند که اسناد همیشه گم می شود و سرگیجه می گیرند تا پیدایش کنند می تواند بهترین راه خرید زونکن باشد. خرید زونکن می تواند برای سازماندهی اسناد و مدارک شما راه مناسبی باشد.

اما اینکه چه زونکن اداری مناسب است ؟ یا اینکه از کجا خرید عمده زونکن را انجام دهید ؟ سوالی است که برای همه ی شما مخاطبان عزیز پیش می آید پس با ما همراه باشید تا جواب این سوالتتان را به طور دقیق تری به عرضتان برسانیم.

خرید عمده زونکن بهتر است یا تکی؟

در مکان هایی مثل اداره ها ، سازمان ها ، که اسناد و مدارک زیادی برای نگهداری وجود دارد بهتر است خرید عمده زونکن صورت گیرد چون یک یا دو تا زونکن معمولا برای آن همه اسناد و مدارک کافی نیست. همچنین خرید زونکن به صورت عمده باعث می شود در هزینه های خود صرفه جویی کنید یعنی یکبار هزینه میکنید و هر تعداد زونکن که بخواهید تهیه میکنید ، دیگر نیازی نیست هر چند وقت به چند وقت برای خرید زونکن هزینه کنید.

خرید زونکن تکی برای سر و سامان دادن اسناد و مدارکی که در دفتر کار ، منزل نگهداری می شود می تواند مناسب باشد چون آن قدری مدرک نیست که بخواهید چندتا زونکن تهیه کنید. پس بر حسب نیاز خود تعداد زونکن که میخواهید تهیه کنید.

اگر هم نمی دانید که خرید عمده زونکن برای شما بهتر است یا خرید تکی می توانید با مشاوران تک تحریر تماس بگیرید تا آنها شما را بر حسب نیازتان و اینکه برای کجا می خواهید تهیه کنید به شما بگوید که چه تعدادی برای شما به صرفه تر خواهد بود. پس لازم نیست نگران نباشید یا فکرتان را مشغول کنید با ما در ارتباط باشید تا بهترین راهنمایی ها را به شما بکنیم.

مطالب پر بازدید : 

کامل ترین راهنمای خرید زونکن

آشنایی با انواع زونکن

با زونکن همیشه سازماندهی شده بمانید

زونکن اداری چه فرقی با زونکن های دیگر دارد ؟

معمولا زونکن های اداری چون استفاده ی زیادی از آن ها می شود باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند ، چون زونکن اداری را که مشاهده می کنید همیشه رنگ و رویش رفته و یا اینکه لبه های آن از بین رفته است و این وجهه خوبی نمی تواند برای اداره های خصوصی و دولتی داشته باشد. پس همیشه زونکن اداری باید کیفیت بالایی داشته باشد تا در مدت زمان طولانی هیچگونه تغییر شکلی ظاهر نشود.

معمولا زونکن لبه فلزی ، زونکن هایی که از جنس مقوایی ، چرم هستند برای اداره ها بیشتر استفاده می شود ، چون از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

از جمله زونکن های تولید شده توسط تک تحریر می توان به زونکن A4 گالینگوری تیگل دار 50 میلی متر A1102 اشاره کرد که سطح خارجی آن با روکش PVC طرح کتان و رویه داخلی لامینه شده با طرح ایندکس دار است و دارای دارای تیگل و لبه محافظ و حلقه انگشتی و به دلیل تنوع رنگی بالایی که دارد در 18 رنگ متنوع بیشتر اداره ها از این زونکن استفاده می کنند.

همچنین زونکن تولید شده دیگری به نام زونکن فانتزی ساده 75 میلی متر A1204 که سطح داخل و خارج لامینه شده با روکش سلفون دار و دارای دارای حلقه انگشتی همچنین دارای 8 رنگ متنوع زیباست که در بین مشتریان محبوبیت فراوانی دارد.

پس در خرید خود دقت کنید تا بهترین زونکن اداری را داشته باشید. خرید زونکن اداری با کیفیت بالا را می توانید با ما تجربه کنید.

جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن-تک تحریر

امکان چاپ تبلیغات روی زونکن وجود دارد؟

همان طور که می دانید زونکن وسیله ای است که معمولا برای بایگانی کردن اسناد و مدارک شرکت، فاکتورها، رزومه و غیره از آن استفاده می شود. برخی شرکت ها و کارخانه ها رزومه ، کاتالوگ ها و بروشورهای خود را به صورت یک پکیج کامل داخل زونکن تبلیغاتی ، زونکن اختصاصی قرار داده و به مشتریانشان ارائه می دهند.

برنامه های بازاریابی و سیاست های تبلیغاتی سازمان و ادارات باعث میشود تا از تجهیزات اداری به عنوان تبلیغ استفاده شود. به عنوان مثال، با خرید زونکن سفارشی که نام و لوگو برند بر روی آنها چاپ شده و یا در طرح های خاصی تولید و طراحی گردند می توان تبلیغات را انجام داد. برای سفارش زونکن اختصاصی خود یک زمان معینی را انتخاب کنید تا شرکت مورد نظر بتواند در تولید و ارائه آن به شما در زمان معین و کوتاهی اقدام کند.

پس چاپ تبلیغات روی زونکن امکان پذیر است هرگونه تبلیغاتی که بخواهید می توانید روی زونکن مورد نظرتان به چاپ برسانید. ما می توانید با دستگاه های چاپ با کیفیت این کار را برای شما انجام دهیم تا بهترین نتیجه را بگیرید.

مطالب پیشنهادی :

زونکن چیست؟

طراحی و چاپ زونکن تبلیغاتی

چاپ زونکن رومیزی

جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن سفارشی-تک تحریر

خرید زونکن با کیفیت از تک تحریر

پس فهمیدیم که جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن راهی به صرفه و مناسبی است. برای خرید زونکن با کیفیت می توانید با تک تحریر که سالها تجربه در زمینه تولید انواع زونکن و کلاسور دارد و همچنین تمام آنچه که برندها و سازمان ها برای خرید زونکن مد نظر داشته اند را در خط تولید خود به کار گرفته است.

به طوریکه تنوع بالا، کیفیت و قیمت مناسب را با هم تلفیق نموده و انواع زونکن اداری و تبلیغاتی را تولید و به بازار عرضه می کند. برای خرید عمده زونکن و یا خرید جزئی انواع زونکن پاپکو و غیره می توانید از راه های ارتباطی پایین صفحه استفاده نمایید. همچنین می توانید برای استعلام از قیمت خرید زونکن بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا اطلاعات تماس با تک تحریر را دریافت نمایید.

3 Replies to “جلوگیری از گم شدن اسناد با زونکن”

  1. خسروی

    پاسخ دادن

    نرخ چاپ زونکن تبلیغاتی چقدر است؟

    1. فرحزادی (Post author)

      پاسخ دادن

      سلام ، برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

  2. اسدی

    پاسخ دادن

    برای اداره زونکن اداری خریدیم الان دو ساله که دوام آورده ممنون از تک تحریر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.