بایگانی مرتب با خرید زونکن

Home » مقالات » بایگانی مرتب با خرید زونکن
بایگانی مرتب با خرید زونکن
بایگانی مرتب با خرید زونکن

بایگانی مرتب با خرید زونکن

همیشه تعدادی سند و مدرک مهم مانند قبض ها و فاکتورهای کوچک روی میز شما وجود دارند. اگر مسئول دفتر هستید یا حتی مدیر ساختمان، همیشه با این مشکل رو به رو خواهید بود که این کاغذها را گم میکنید و یا دسترسی به آنها بعضی وقت ها خیلی سخت است. مرتب بودن آنها بر اساس تاریخ و رسیدگی به پرداخت و استفاده دوباره از انها میتواند گاهی دردسر ساز هم باشد. اگر به دنبال نظم و دسترسی راحت تر هستید، بایگانی مرتب با خرید زونکن میتواند امکان پذیر باشد.

اندازه و سایز زونکن مهم است و باید در این مورد به ان توجه کرد. خوشبختانه امروز انواع زونکن با اندازه های مختلف تولید میشوند تا به راحتی نیازهای مردم را به بایگانی برطرف کنند. اما به منظور دسته بندی کاغذ قبض ها و فاکتورهای اداری یا خانگی، زونکن A5 بهترین وسیله است. زیرا هم اندازه مناسبی دارد و جای زیادی را از شما نخواهد گرفت و هم این سایر کاغذها به راحتی دران جا میگیرد.

شرکت تک تحریر اقدام به تولید این زونکن با ویژگی های مطلوب و کیفیت مناسب کرده است و شما میتوانید بر اساس نیاز و سلیقه خودتان آن ها را انتخاب نمایید. زونکن نیمه یا A5 از بدنه تمام پلاستیک تقریبا منعطف و ضد رطوبت ساخته است و به این جهت کار با آن و تمیز کردن آن راحت است. جلد زونکن ضخامت بالایی دارد و در طولانی مدت و بر اثر استفاده زیاد آسیب نخواهد دید. میتوانید به راحتی برگه ها را بعد از پانچ کردن، داخل زونکن قرار دهید. قفل محکم برای نگه داری آن تعبیه شده است و به وسیله یک گیره کاغذها در جای خود ثابت خواهد ماند.

بایگانی مرتب با خرید زونکن - قیمت زونکن

مشخصات زونکن باکیفیت 

نظم دادن به برگه ها همیشه برای کسانی که با تعداد زیادی اوراق سرو کار دارند، یک دغدغه بزرگ است. از مسئولین ادارات گرفته تا دانشجویان با این مشکل رو به رو هستند. در برخی موارد گم شدن حتی یک برگه از کاغذها میتواند دردسر ساز باشد و برای شما مشکل ایجاد کند. یا زمان کافی برای دسته بندی چندباره آنها را نداشته باشدی. یک بایگانی مرتب با خرید زونکن ممکن میشود تا از این قبیل مشکلات جلوگیری کند.

میتوانید برای اوراق اداری و درسی، که معمولا در سایز A4 هستند، از زونکن های با همین سایز استفاده کنید. ابعاد این زونکن ها دقیقا برابر با 7.5*29 سانت است و میتواند به خوبی از کاغذها مراقبت نماید. لبه های این مدل از زونکن کمی از لبه های کاغذ بزرگ تر است تا به خوبی آنها را سالم نگه دارد. روکش زونکن سلفون است و برای نگه داری بهتر کاغذها داخل آن از قفل محکم استفاده شده است. امکان قرار دادن بین 500 تا 700 برگ کاغذ در این زونکن ها وجود دارد و میتوانید بر اساس سلیقه و نیازتان رنگ های متنوعی از آن را انتخاب کنید.

تولید کنندگان این محصول به دلیل استفاده زیاد از آن به نکاتی مانند استفاده آسان و ماندگاری آن دقت ویژه ای دارند. از جمله اینکه روی عطف زونکن ها حلقه های انگشتی قرار میدهند تا راحت تر بتوان آنرا جابجا کرد و روی لبه های زونکن قطعه های فلزی به کار برده میشود تا دوام انرا بیشتر کند. از این جهت زونکن ها هم راحت تر جابجا میشوند و هم ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

بایگانی مرتب با خرید زونکن - زونکن تک تحریر

قیمت زونکن 

یکی از موارد مهم، قیمت زونکن است که بر اساس مدل، سایز و عطف آن تعیین میشود. برخی از زونکن ها فانتزی هستند و تنها جلد مقوایی محکم و قفل ساده دارند. اما برای برخی از آنها جهت محکم تر نگه داشتن کاغذهاف روی جلد تیگل تعبیه شده است که قیمت این محصول را افزایش میدهد. جنس جلد زونکن و روکش ان هم میتواند روی قیمت تاثیرگذار باشد. مانند هر محصول دیگری مواد به کار رفته برای تولید این محصول هم میتواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشترین مورد کاربرد این وسیله برای باگانی کردن در ادارت است و معمولا در تعداد زیاد تهیه میشود. برای یک خرید مقرون به صرفه و تامین دوام بایگانی بهترین کار این است که خرید را به صورت عمده ای و یکجا انجام دهید. خرید عمده زونکن ها هزینه ها را متعادل میکند و نیاز شما را تا سالها برای شرکت و سازمان تامین خواهد کرد.

میتوانید از مدل های مختلف به تعداد مورد نیاز خرید کنید. زیرا معمولا مدارک تنوع زیادی دارند و لازم است تا به صورت سازماندهی شده دسته بندی شوند. از این جهت برای دسترسی راحت تر میتوانید مدل های مختلف را در فروشگاه تک تحریر بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

فروش زونکن باکیفیت را از ما بخواهید!

میتوانید انواع زونکن را با کیفیت ها و رنگ های مختلف و متنوع از شرکت تک تحریر تهیه کنید. سابقه ما در تولید این محصول ضامن کیفیت آن خواهد بود. در دنیا با توجه به پیشرفته شدن و مکانیزه شدن امور، هنوز هم نیاز به استفاده از کاغذها برای امور اداری و غیر اداری احساس میشود. از این جهت این وسیله همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است و در اشکال و مدل های مختلف تولید و عرضه میشود. برای استعلام قیمت و مشاوره درباره خرید زونکن میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.