خرید زونکن برای بایگانی مناسب

Home » مقالات » خرید زونکن برای بایگانی مناسب
اهمیت خرید زونکن برای بایگانی

اهمیت استفاده از زونکن در بایگانی

اهمیت استفاده از زونکن در بایگانی را می دانید؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا درباره اهمیت زونکن اطلاعات زیادی را به درست بیاورید و مشکلات بایگانی خود را به کمک زونکن برطرف کنید.

زونکن در واقع پرونده های بزرگ و محکمی می باشند که می توانند در جنس های مختلفی تولید بشوند اما چیزی که باید بدانید محبوب ترین زونکن ها در جنس مقوایی و پلاستیکی می باشند.

خیلی ها این تصور را دارند میان زونکن پلاستیکی و زونکن مقوایی محبوب ترین زونکن پلاستیکی می باشد زیرا زونکن مقوایی در برابر رطوبت مقاوم نیست.

این تصور کاملا اشتباه می باشد زیرا زونکن مقوایی نیز در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد. شما بین 200 تا 500 برگه برای بایگانی کردن را می توانید درون زونکن خود قرار دهید و برابر عوامل مختلف از آن محافظت کنید.

کاغذهایی که درون زونکن قرار می دهید حتما باید پانچ بشوند اما اگر نمی خواهید آن ها را پانچ کنید نگرانی ندارد آن ها را درون کاور قرار دهید و کاور را پانچ کنید.

اینطوری بایگانی شما راحت تر هم انجام خواهد شد و شما دسترسی راحت تری به اسناد و مدارک پیدا خواهید کرد.

زونکن در برابر چه عواملی از اسناد و مدارک محافظت می کند؟

احتمالا شما هم شنیده اید که اسناد و مدارک شما مدتی که در یک جا باقی می ماند رطوبت باعث از بین رفتن آن ها می شود خب چرا استفاده از زونکن را تا به حال امتحان نکرده اید؟ با وجود زونکن هیچ رطوبتی باعث از بین رفتن اسناد و مدارک شما نمی شود.

بدنه ی زونکن از مقوای باکیفیت تولید شده است و می تواند سال ها از اسناد و مدارک شما بدون مشکلی محافظت کند. برای خرید زونکن در قزوین حتما به کیفیت زونکن توجه داشته باشید تا به مشکلی برنخورید.

یکی از مواردی که در بایگانی ممکن است برای اسناد و مدارک پیش بیاید این است که له شدن یا پاره شدن اوراق باشد. به همین دلیل این مقاله را به اهمیت استفاده از زونکن در بایگانی اختصاص داده ایم. اگر قرار باشد شما از برگه ها محافظت کنید از چه وسیله ای برای محافظت استفاده می کنید؟

پوشه یا زونکن؟ پوشه قطعا انتخاب مناسبی برای بایگانی نیست چون خیلی زود از بین می رود اما زونکن اینگونه نیست. زونکن نه تنها بدنه ی خودش آسیب نمی بیند بلکه باعث سالم نگهداشتن اسناد و مدارک می شود.

اهمیت خرید زونکن برای بایگانی - قیمت زونکن

انواع زونکن هایی که در بازار وجود دارد!

زونکن در انواع مختلفی تولید می شود که شما می توانید با خرید هر یک از آن ها استفاده لازم را از آن ها ببرید. زونکن در انواع زونکن اداری ، زونکن لبه دار ، زونکن لبه فلزی در بازار موجود می باشد.

زونکن اداری محبوب ترین زونکن میان زونکن های دیگر می باشد و افراد از آن برای بخش بایگانی شرکت خود استفاده می کنند. زونکن بعدی زونکن لبه فلزی است این مدل زونکن همانطور که از نامش پیدا می شود لبه های آن از فلز ساخته شده است اما چرا فلز در لبه های آن استفاده می شود؟

وقتی خیلی به زونکن فشار وارد شود امکان دارد لبه های آن له شود اما وقتی بر روی لبه های زونکن از فلز استفاده شود این مشکل هیچوقت به وجود نخواهد آمد.

این فلز ضد زنگ می باشد و در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد. نوع بعدی زونکن نیز از نامش پیدا می باشد زونکن لبه دار! این زونکن نیز کیفیت بالایی دارد و می تواند در برابر فشار مقاومت بالایی از خود داشته باشد.

اهمیت خرید زونکن برای بایگانی - قیمت زونکن اداری
طراحی آرگونومیک زونکن چه اهمیتی در بایگانی دارد؟

همه ی افرادی که در بخش بایگانی فعالیت دارند با تعداد بالای زونکن سرکار دارند و به کمک آن مشکلات خود را برطرف می کنند به همین علت مهم است که زونکنی که استفاده می کنید طوری طراحی شده باشد که آسیبی به سلامت شما وارد نکند.

مهمترین ویژگی های برای زونکن باکیفیت می توان نام برد این است که زونکن تنها از اسناد و مدارک محافظت نمی کند بلکه در برابر عوامل مختلف از انسان نیز محافظت می کند. طراحی آرگونومیک به این معنی است که حمل و جابجایی را زونکن را آسان تر می کند.

برای این که در زمان حمل زونکن به شما آسیبی وارد نشود تولید کنندگان زونکن از حلقه ای انگشتی در عطف زونکن استفاده کرده اند تا هم جابجایی زونکن برای شما راحت بشود و هم این که از سلامت شما محافظت شود و مشکلی برای شما پیش نیاید.

سفارش زونکن از شرکت تک تحریر

با اهمیت استفاده از زونکن در بایگانی آشنا شدید! برای سفارش زونکن باکیفیت می توانید با شرکت تک تحریر در ارتباط باشید. شرکت تک تحریر در زمینه ی تولید انواع زونکن فعالیت دارد و شما می توانید از خدمات شرکت ما بهره مند شوید. شرکت ما انواع زونکن مانند زونکن اداری ، زونکن لبه دار ، زونکن لبه فلزی و… را تولید می کند.

همچنین شرکت ما امکان خرید عمده زونکن  را نیز به مشتریان خود می دهد. برای سفارش زونکن بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.