آشنایی با انواع زونکن

Home » مقالات » آشنایی با انواع زونکن
آشنایی با انواع زونکن

انتخاب زونکن مناسب کسب و کار شما

درباره انواع زونکن چه می دانید؟ تا به حال به آشنایی با انواع زونکن فکر کرده اید؟ اصلا این مورد چه فایده ای دارد؟

همه ی ما کسب و کار مخصوص به خود را داریم و می دانیم که شرکت هایی که بایگانی اسناد و مدارک خود را انجام می دهند نیاز به زونکن دارند اما این که چه نوع زونکنی برای هر کسب و کاری مناسب است تشخیصش کاملا سخت و در این مورد به شما حق می دهیم که سردرگم بشوید.

برای این که در این مورد بسیار ساده دچار سردرگمی نشوید می توانید در این مقاله با انواع زونکن آشنا بشوید و در ادامه بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. زونکن ها می توانند بیشتر نیازهای شما را برطرف کنند اگر که بتوانید درست ترین زونکن را برای خود انتخاب کنید.

زونکن برای این که بتواند برای شما مفید واقع شود باید بتواند انتظارات شما را برآورده کند. در مقاله های گذشته درباره ی انواع زونکن مانند زونکن اداری ، زونکن لبه دار ، زونکن لبه فلزی و… صحبت کردیم در این مقالع سعی بر این داریم شما را با انواع دیگر زونکن آشنا کنیم تا بتوانید یک انتخاب درست برای خود داشته باشید.

آشنایی با انواع زونکن - تک تحریر

زونکن کلاسیک

زونکن های کلاسیک همانطور که از نامشان هم پیدا می باشد نسبت به زونکن های امروزی قدیمی تر به حساب می آیند به همین علت می توان گفت که زونکن کلاسیک همان زونکن های قدیمی است که در بخش های بایگانی شرکت ها ، ادارات و… مورد استفاده قرار می گرفت.

این زونکن ها عموما در جنس پلاستیک یا pvc تولید می شوند. این زونکن در سایزهای مختلفی تولید می شود اما در حالت کلی می تواند بین 400 تا 500 برگه را به طور همزمان در خود جای بدهد. سایز برگه هایی که می توانید در این زونکن قرار دهید A4  می باشد.

مطالب پیشنهادی:

خرید زونکن برای بایگانی حرفه ای

اهمیت انتخاب زونکن برای یک شرکت

آشنایی با انواع زونکن - سفارش زونکن اداری

زونکن پومر یا مقوایی

یکی از زونکن های پرطرفداری که در بازار وجود دارد زونکن های مقوایی که به زونکن پومر نیز معروف می باشد است. زونکن پومر یک بدنه ی کاملا مقوایی دارد که به دلیل لمینت شدن بدنه ی زونکن در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد.

این زونکن نیز در سایزهای مختلفی تولید می شود به همین علت با توجه به تعداد اسناد و مدارک خود می توانید آن را سفارش بدهید. این زونکن نیز کاغذهای A4 را بدون مشکلی در خود جای می دهد.

زونکن های تبلیغاتی

همانطور که عنوان این بخش مشخص است زونکن موردنظر برای تبلیغات استفاده می شود. بله درست خواندید شما حتی با خرید زونکن در مشهد هم می توانید تبلیغات پربازده انجام بدهید! برای این که بتوانید در این زمینه موفقیت زیادی را به دست بیاورید باید زونکن تبلیغاتی را در کیفیت بالا تهیه کنید.

برای داشتن زونکن تبلیغاتی در تعداد زیاد می توانید خرید عمده زونکن را انجام بدهید و چاپ تبلیغات موردنظر را بر روی آن پیاده سازی کنید.

بیشتر بخوانید:

عوامل موثر در قیمت زونکن اداری

دسته بندی اسناد با خرید زونکن

آشنایی با انواع زونکن - سفارش زونکن
زونکن فانتزی

زونکن های فانتزی از آن دسته از زونکن ها هستند که عموما برای محیط های اداری و شرکت ها مناسب نیستند. از این زونکن بیشتر برای محیط های خانه یا برای نگهداری جزوه های دانش آموزان استفاده می شود.

به دلیل شکل ظاهری جالب و جذابی که دارند نسبت به زونکن های دیگر قیمت بالاتری دارند به همین علت کمتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. با خرید  زونکن فانتزی در بوشهر شما می توانید شکل ظاهری کتابخانه خود را نیز تغییر دهید.

زونکن گالینگور

زونکن گالینگور یکی دیگر از انواع زونکن می باشد که می توانید آن را برای رفع نیازهای خود تهیه کنید. زونکن گالینگور جز زونکن های محکم به شمار می رود. برای این که بتوانید زونکن های باکیفیت برای خود خریداری کنید با ما در ادامه همراه ما باشید.

خرید زونکن برای رفع نیازهای شما

شرکت تک تحریر تولید انواع درب اتوماتیک را در کیفیت مناسب انجام می دهد. برای خرید زونکن در اهواز بر روی لینک زیر کلیک کرده و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

محصول اضافه شد!
محصول در لیست علاقمندی ها موجود است!
باز کردن چت
به مشاوره نیاز دارید؟
سلام خوش آمدید.
در مورد سفارش محصولات ما هر سوالی دارید همکاران ما در واتس اپ پاسخگوی شما هستند.